نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

یکی از تکنیک های نوین در این صنعت ایجاد روش های نوین اجرا با بالاترین بهره ممکن در قسمت دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان می باشد که همچنان با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش است که یکی از کارآمدترین آن ها استفاده از ابزارها و المان های پیش ساخته در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان می باشد که طی این سال ها توانست بهترین جایگزین روش های سنتی شود، روش های سنتی پرهزینه و زمان بر بود ولی با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان این مشکل کاملا حل شد و همچنین این صنعت به خوبی توانست از خود دفاع کند.

 
ما در این مقاله قصد داریم شما را با ابزار پلی یورتان که به عنوان جدیدترین و کارآمدترین جایگزین روش سنتی است بپردازیم، البته قبل از آن باید در مورد خود پلی یورتان و قابلیت های آن اشاره کنیم.
 
ابزار پلی یورتان در دهه ۱۹۳۰ توسط دکتر اوتو بایر اختراع شد. امروزه شکل ها و انواع مختلفی از ابزار پلی یورتان وجود دارد که از نظر ظاهری بسیار متفاوم می باشد. از این ابزار در زمینه های بسیاری مانند دکوراسیون، کفش سازی، تشک سازی و… استفاده می شود ولی ترکیبات شیمیایی آن ها تقریبا یکسان می باشد.
 
اگر بخواهیم پلی یورتان را از نظر علمی بیان کنیم، از دو جز شیمیایی به نام های پلیمر و یورتان ساخته شده. پلیمرها در طی یک فرآیند شیمیایی توسط گروه های یورتانی به هم پیوند زده می شوند و این ماده را بوجود می آورند. این ترکیب پلیمری محصولی پایدار، ایمن و بادوام ایجاد می کند که میلیون ها نفر هر روزه از آن استفاده می کند. باید بگویم که ابزار پلی یورتان برخلاف سایر ترکیبات مصنوعی، در برابر حرارت مقاوم می باشد و هنگام گرم شدن ذوب نمی شود.
 
انواع ابزار پلی یورتان
 
نقش انواع ابزار پلی یورتان با استفاده از این ابزارها می توان طرح ها و نقش های بسیار زیبا و چشم نوازی را در قسمت های داخلی و خارجی ساختمان ایجاد کرد. به طور کلی می توان انواع ابزار پلی یورتان را به موارد زیر اشاره کرد:
 
گلویی های ساده
نور مخفی ها
استفاده در پیشانی سقف های کاذب و کناف
دور لوسترهای بزرگ و کوچک
گنبدهای ساده و طرح دار
انواع قاب های لوستر: این قسمت شامل لوسترهای زینتی، قاب لوستر پلی یورتان، قاب لوستر دایره ای برجسته، قاب لوستر ستاره ای، قاب مربعی، قاب حاشیه دار، قاب لوستر طرح دار و گنبدی….
انواع ابزار کربل: این دسته شامل ابزارهای کربل گوشه ای و گوشه ای طرح دار، ابزار کربل ستونی، ابزار کربل پلی یورتان، ابزار کربل فرشته، ابزار کربل نمای دور و …..
انواع ابزار شمایل: شامل ابزار پلی یورتان برجسته، ابزار شمایل پلی یورتان زینتی، ابزار شمایل طرح دار گل آویز، طرح دار سقف، گلدار هلال و…
انواع ابزار گلویی: انواع ابزار گلویی شامل پلی یورتان نقش دار، ابزار گلویی چند لایه مشبکی، ابزار گلویی زینتی گلدار، ابزار گلویی طرح برجسته، ابزار دو لایه کم عرض و چندین لایه ای، ابزار راه راه ساده و مدور، ابزار گلویی برجسته نما، ابزار گلویی پلی یورتان پاپیونی و ….مزایای استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان
 
فرم پذیر بودن، درجه انقباض و انبساط و کند سوز بودن که به این ویژگی خود خاموش شوندگی می گویند و مقاومت آن در برابر رطوبت، سرما و گرما، فشار و پوسیدگی، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی از خصوصیات خاص بودن ابزار پلی یورتان می باشد.
 
یکی از خصوصیاتی که باعث پرطرفدار شدن ابزار پلی یورتان شده است، خاصیت رنگ پذیر بودن آن می باشد که متناسب با سلیقه مشتری انواع متنوعی از رنگ ها، پتینه ها و ورق های طلا طیف وسیعی از انتخاب های این ابزار می باشد.
وزن سبک و کم این ابزار باعث شده که سرعت کار بالا برود، همچنین اقتصادی بودن آن باعث شده است که استقبال بالایی در صنعت ساختمان سازی و معماری از ابزار پلی یورتان صورت پذیرد. معماران داخلی ساختمان در سازه های لوکس از ابزار پیش ساخته پلی یورتان استفاده می کنند.
طراحی و بازسازی لوکس ساختمان، تغییر دکوراسیون ایجاد تنوع، بدون دردسر و نیاز به بنایی و گچبری دستی
از این ابزار در صنعت های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال در دیوار پوش های لوکس و برجسته، پوشش های برجسته و تزیینات دکوراتیو
مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی، ضربه و حشرات


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

می توان گفت که پانل سه بعدی از یک لایه عایق پلی استایرن انبساطی کند سوز تشکیل شده است و بین دو صفحه مشبک مفتولی قرار گرفته است. این قرارگیری آن ها به شکلی است که باعث می شود این سه لایه به صورت جوش یا مفتول های برشگیر به همدیگر متصل شوند. قابل ذکر است که پس از نصب ۳d پانل ها برای استحکام بیشتر از هر دو طرف روی آن ها بتن ریخته می شود. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت پایکار بنیان پانل تماس بگیرید.

انواع تری دی پانل
همانطور که گفته شده این پانل ها به علت محبوبیتی که دارند، در انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام از آن برای کار مخصوصی می باشد. در ادامه به دو نوع اصلی این پانل ها اشاره می کنیم:
 


تری دی پانل دیواری


نوع اول این تری دی پانل دیواری می باشد، همانطور که از نامش مشخص است استفاده اصلی آن برای دیوار ها می باشد. پانل دیواری به دو نوع مختلف تقسیم می شود که در بخش زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد:


تری دی پانل باربر: یکی از استفاده هایی که می توان از این پانل ها داشت، می توان آن ها را به عنوان سیستم باربر جانبی یا همان دیوار برشی استفاده کرد، برای این کار پانل های مخصوصی به نام پانل های باربر وجود دارند. در مقایسه با پانل های غیر باربر، این پانل ها دارای ضخامت بیشتر، قطر مفتول بیشتر و چگالی عایق حدودا ۱۵ کیلوگرم بر متر مکعب است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت پایکار بنیان پانل تماس بگیرید.
تری دی پانل غیر باربر: تری دی پانل های غیر باربر در سازه های مختلفی قابل استفاده می باشد. سازه هایی مانند اسکلت فولادی و بتنی که در آن ها به عنوان پارتیشن داخلی و دیوار محیطی استفاده می شود. همچنین قابل ذکر است که از این نوع تری دی پانل به عنوان یک دیوار جداکننده فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. موردی که قابل توجه می باشد این است که به دلیل غیر باربر بودن این قطعات، ضخامت کمتری نسبت به نوع باربر دارند.



تری دی پانل سقفی


در نوع دوم، تری دی پانل سقفی می باشد که ضخامت بیشتری دارد، همچنین دارای عایق پلی استایرن و هسته یونولیتی می باشد. ضخامت حدودی این پانل ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلی متر می باشد. همچنین عرض پانل های سقفی بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتی متر است. قابل ذکر است که ضخامت بتن روی پانل های سقفی هم بین ۵ تا ۷ سانتی متر می باشد. این نوع تری دی پانل ها بصورت افقی و یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می کند.
تصویر: https://media.tahlilbazaar.com/d/2023/04/11/0/150060.jpeg?ts=1681217923105
قیمت ۳d پانل
نقش قیمت ۳d پانل رعایت کردن استانداردهای ساخت و ساز و استفاده از مواد اولیه با کیفیت ۲ عامل اصلی تعیین کیفیت انواع پانل های سه بعدی می باشد. در اصل قیمت ۳d پانل بر اساس کیفیتی که دارد تعیین می شود که وابسته به مواد مصرفی، نحوه جوش و اتصالات لایه های مفتولی مشبک و نحوه اجرای لایه های عایق می باشد، اما به غیر از این فاکتورهای اصلی که قیمت انواع تری دی پانل را در قطعات مختلف تعیین می کند، هزینه های جانبی دیگری نیز باید در نظر گرفته شود.
مزایای تری دی پانل سه بعدی


تری دی پانل ها به راحتی حمل می شوند به این دلیل که وزن بسیار سبکی دارند.
انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و راحتی در استفاده سیستم های سینوسی و قوسی
به علت نازک بودن ضخامت دیوارها نسبت به سایر دیوارهای دیگر، می توان از فضا به صورت مفیدتری استفاده کرد.
مقاومت زیادی در برابر نیروی های برشی مانند زلزله دارد.
اجرای نازک کاری بدون نیاز به ملات گچ و خاک
عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی خوبی می باشند.
بدون نیاز به اجرای نعل درگاه برای اجرای بازشوی پنجره و درب
وزن بسیار پایینی دارند و به همین دلیل بارهای مرده سازه کاهش می یابد.
هنگام وقوع زلزله به دلیل پیوستگی و یکپارچگی در سقف و دیوارها، هیچ ریزشی اتفاق نمی افتد.


معایب‌ تری دی پانل سه بعدی


معایب تری دی پانل ها نسبت به مزایای آن ناچیز است و فقط مربوط به هزینه ها و مشکلات مربوط به حمل و نقل این مصالح پر استفاده در صنعت ساخت و ساز می باشد.
قطعات پانل های سه بعدی معمولا بزرگ می باشند و همچنین به دلیل استفاده از صفحات مشبک مفتولی و برای نگه داشتن عایق پلی استایرن وزن بالایی پیدا می کنند؛ به همین دلیل حمل آن ها تا محل های بکارگیری و استفاده از آن ها در چندین مرحله خواهد شد که به تنهایی باعث افزایش هزینه های تری دی پانل سه بعدی می باشد و قیمت تری دی پانل افزایش پیدا می کند.
به صورت کلی نقش عوامل اجرایی در این نوع مصالح زیاد می باشد و در صورت نداشتن تخصص ممکن است که نتیجه کار خوب نباشد.
از مصالح تری دی پانل فقط می توان یکبار استفاده کرد و هیچ بازیافتی را نمی توان برای آن متصور بود.
بستگی به دانش و تخصص پایین پیمانکاران و کارگران، استفاده از پانل ۳ بعدی ممکن است باعث هدر رفتن بیش اندازه بتن شود.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

استفاده از گچبری پیش ساخته دستی برای زیبا کردن بناهای ایرانی مورد استفاده قرار میگیرد که همچنین قدمت طولانی دارد.


می توان گفت که گچبری یکی از هنرهای مورد علاقه ایرانیان است که نمونه های آن مانند گل وسط، قاب بندی و یا تزینات روی ستون در هر خانه ای مشاهده کرده اید. این تکنیک بسیار زیبا بصورت دستی انجام می شود که زحمت بسیاری دارد.

معرفی انواع گچبری پیش ساخته
وقتی محبوبیت سبک دکوراسیون افزایش پیدا کرد، کم کم استفاده از گچبری کاهش یافت، ولی باز هم در منازل لاکچری با سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود؛ به این دلیل که گچبری کلاسیک باشکوه تر و مجلل تر از هر ابزار دیگری است.

انواع
بصورت کلی گچبری پیش ساخته برای فضاهایی با سبک دکوراسیون سلطنتی و مجلل استفاده می شود، به ویژه سازه هایی که ارتفاع سقف بلندی نیز داشته باشند. چنین تکنیکی قطعا ارزان نمی باشد اما نسبت به گچکاری هزینه پایین تری دارد. هر چه وسعت فضا بیشتر باشد، هزینه پروژه نیز افزایش پیدا می کند. طراحی های کلاسیک معمولا هزینه یک و نیم تا دو برابر طراحی های مدرن را دارد، همچنین عوامل زیر در قیمت پروژه نیز تاثیر می گذارد:

نوع قالب
کیفیت گچ مصرفی
پیچیدگی طرح و نقشه
نحوه قالب سازی
نوع ابزار های مورد نیاز
بهترین فرد برای گچبری
ابزار گچی مورد نیاز

گچبری پیش ساخته چیست

در این تکنیک، همانطور که از نامش مشخص است ابتدا طرح مورد نظر در کارگاه قالب زده می شود، در اصل قالب را با گچ خیس پر می کنند و پس از خشک شدن ابزار گچی شما برای نصب آماده می شود. شما برای چسباندن گچبری پیش ساخته روی دیوار باید از چسب های مخصوص استفاده کنید، برای اینکه این روش ابتدا باید ابزار گچی خشک شود سپس اقدام به نصب آن کنید باعث راحتی کار خواهد شد.

گچبری پیش ساخته لامپ
یکی از مناسب ترین و بهترین کاربردهای ابزار گچی برای تزیین دور لامپ و سقف می باشد. شما می توانید از طرح های گرد یا رینگ مانند با تزیینات شلوغ و ساده استفاده کنید. این ابزار در اتاق خواب بسیار کاربردی می باشد.

گچبری پیش ساخته دور لوستر
به یاد داشته باشید که اگر گچبری با تکنیک نورپردازی همراه شود، زیبایی سقف را دو برابر می کند. گچبری دور لوستر مانند دور لامپ می باشد و شما می توانید از طرح های ساده تری استفاده کنید تا از جلوه لوستر شما کاسته نشود.

ابزار پیش ساخته سقف پذیرایی
بهترین کاربرد ابزار گچی در فضای سالن و پذیرایی منزل می باشد؛ به این دلیل که گچبری فضای پذیرایی شما را دو برابر خواهد کرد. شما همچنین می توانید این تکنیک را برای دور لوستر و قاب بندی نیز استفاده کنید، همچنین برای تزیین دیوارها، دور شومینه، ستون ها و غیره ... مورد استفاده قرار می گیرد.
گچبری سقف چیست

یکی از کاربردهای گچبری می توان به گچبری سقف ساختمان اشاره کرد، برای مثال دور لوستر، اپن آشپزخانه، حاشیه های سقف را می توان به زیبایی هر چه تمام تر با استفاده از این گچبری تزیین کرد. همچنین شما باید به فاکتورهایی مانند محل قرار گیری چراغ ها و میزان نوردهی فضا توجه کنید.

معرفی انواع گچبری پیش ساخته

اینگونه پیاده سازی ابزار گچبری سقف برای سالن پذیرایی و سالن های مجلل مناسب می باشد. اگر فضای شما بزرگ و وسیع نیست، از انتخاب رنگ های تیره پرهیز کنید. همچنین برای فضاهای کم نور و تاریک توصیه می شود که به رنگ گچی سفید اکتفا کنند تا خانه روشن تر دیده شود.

مقایسه ابزار گچی دستی و گچبری پیش ساخته
در گچبری سنتی یا دستی چون همه کار بصورت دستی انجام می شود از سرعت پایینی برخوردار است و اتلاف انرژی و مواد اولیه در آن نیز بالا می باشد؛ به همین دلیل دستمزد نیروی کار آن بالاتر از گچبری سقف می باشد. چون ابزار گچی وزن سنگینی دارد، امکان نصب در همه جا برای آن وجود ندارد. اما برای پخش گچبری پلی یورتان با دکارت استور تماس بگیرید.
منبع: گچبری پیش ساخته سقف


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

تری دی پانل توانست در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژهای کسب کند، همچنین توانست جایگزین مناسبی در جهت بکارگیری سایر مصالح قدیمی شود، و اما خود ساختار تری دی پانل به چه صورت می باشد؟ در واقع پانلها دارای انواع مختلفی می باشند که می توان به تری دی پانل دکوراتیو اشارهنمود. پانل ها در واقع در زمینه دیوارهای پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین راهکار در جهت دیوار چینی می باشد.


می توان گفت که 3d پانل از یک لایه عایق تشکیل شده است که جنس آن از جنس فوم پلی استایرن می باشد که به عنوان یونولیت نسوز کاربرد دارد. اما دقیقا تری دی پانل چیست و چه کاربردی دارد؟
تصویر: https://static1.ilna.ir/servev2/4rcF7LhLGWcX/RL54z_netUE,/22.jpg

پانل به عنوان یک لایه عایق برای جلوگیری از ورود گرما و یا سرما به داخل و همچنین خروج دما از داخل به خارج می باشد. یکی دیگر از ویژگی ها دیگر آن جلوگیری از نفوذ آلودگی صوتی می باشد. جالب است بدانید که تری دی پانل دکوراتیو کمی متفاوت می باشد. همانطور که از نامش مشخص است برای طراحیو پیاده سازی دکوراسیون منزل بکار می رود. به زبان ساده به آن دیوارپوش سهبعدی نیز می گویند. پانل دکوراتیو توانست جایگزین مناسبی برای دیوارپوش های معمولی و همچنین کاغذ دیواری ها شود، همچنین در سقف نیز کاربرد دارد.

نصب تری دی پانل دکوراتیو بسیار ساده می باشد و دردسر زیادی ندارد. ایننوع دیوارپوش سه بعدی را در راه پله ساختمان های مسکونی، دیوارهای منازل می توان استفاده کرد. یکی از ویژگی این پانل دکوراتیو این می باشد که حمل ونقل آسانی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. در واقع پانل یک پوشش عالیبرای دیوارها و سقف خانه ها می باشد.

آشنایی با تری دی پانل دکوراتیو

این پانل یکی از جدید ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی می باشد که درسال های اخیر مورد استفاده بسیاری از طراحان قرار گرفته است. وقتی یک محصول تازه با این حجم از استقبال عمومی رو به رو می شود و قابلیت خود را در سازگاری با تمام سبک های دکوراسیون نشان می دهد، می تواند ثابت کند که ایده ای ارزشمندی برای دکوراسیون خانه می باشد. از این پانل ها به عنوان دیوارپوش هایی شیک و بسیار جذاب استفاده می شود، همچنین استفاده از این محصولات فواید بسیار زیادی نسبت به سایر دیوار پوش ها دارد. شما نیز برای اطلاع از قیمت تری دی پانل می توانید به سایت پایکار بنیان پانل مراجعه کنید.

شما با خرید 3d پانل نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی می کنید، بلکه در مصرف انرژی و کاهش آن قدمی بزرگی را خواهید برداشت. از این پانل هادر مکان های زیادی استفاده می شود. علاوه بر این دیوارپوش های 3 بعدی، سقفکاذب نیز نوع دیگری از تری دی پانل دکوراتیو است که در طراحی داخلی نیز کاربرد دارد.

تری دی پانل دکورایتو/ سقف کاذب

سقف کاذب دارای انواع مختلفی می باشند. اینگونه سقف ها، بسیار سبک بودهو ظاهری شیک تر از سقف معمولی دارند. از سقف کاذب در مکان هایی به اصطلاح لاکچری استفاده می شود. نصب و راه اندازی سقف کاذب بسیار سریع و آسان می باشد و می توان بدون داشتن تخصصی آن را عملی کرد.

ویژگی های تری دی پانل دکوراتیو

تا اینجا گفتیم پانل های سه بعدی محبوبیت زیادی نزد طراحان و دکوراسیوندارند، به گونه ای که به یکی از عناصر شیک و مدرن تبدیل شده و می توان آن ها را در گروه اکسسوری های مدرن قرار داد. این محصولات ویژگی هایی دارند کهدر قسمت های بعدی با این ویژگی ها آشنا خواهیم شد:

رنگ بندی متنوع:
یکی از ویژگی ها مثبتی که تری دی پانل دکوراتیو دارد، تنوع رنگ بندی این محصول می باشد که باعث شده با هر سلیقه و دکوری قابلیت ست شدن داشته باشد.

ضد آب و قابل شستشو:
اگر نگران لک افتادن و کثیف شدن این محصول می باشید، باید بگویم که اصلا جای نگرانی نیست. تری دی پانل دکوراتیو ضد آب می باشد و بدون هیچ مشکلی می توان شست و شو داد، البته توجه داشته باشید که هنگام شست و شو اینمحصولات از مواد شوینده اسیدی استفاده نکنید چون منجر به تخریب چوب و پی وی سی می شود.

هزینه پایین هنگام خرید و نصب:
بسیاری از افراد هنگامی که قصد دارند تغییری در دکوراسیون خود دهند، ابتدا آن را از نظر مالی بررسی می کنند. هزینه های بالا باعث شده که بسیاریاز صاحب خانه ها نتوانند پوشش جذابی برای دیوار خانه خود انتخاب کنند. خوشبختانه پانل های دکوراتیو توانست که این مشکل را حل کند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در مقایسه با دیوارپوش ها قیمت منصفانه تری دارد.

زیبایی چشم گیر:
پانل های دکوراتیو یک پیشنهاد فوق العاده می باشد که می توانید آن در چیدمان خانه جای گذاری کنید. این محصول در تمامی قسمت خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب و حتی دیوارهای اصلی نیز قابل استفاده می باشد.

نصب سریع و آسان:
نصب و راه اندازی تری دی پانل سه بعدی بسیار آسان و راحت می باشد. برایهمین خودتان نیز می توانید این دیوار پوش ها را نصب کنید، ولی ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای نصب و اجرای این پانل های دیواری از متخصصین این حوزه شرکت پایکار بنیان پانل کمک بگیرید، چون ممکن است با یک اشتباه کوچک تمامی کار با مشکل رو به رو شود.
منبع: شرکت های تولید کننده تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

استفاده از نور در سقف دیوار در طراحی گچبری پیش ساخته باعث روشنایی بیشتری می شود، همچنین جلوه زیباتری را به ساختمان می دهد. اجرای این نورپردازی به مدل های مختلفی انجام می شود که رایج ترین آن ها استفاده از باکس و نور مخفی می باشد. این دو شیوه نورپردازی در گچبری پیش ساخته باهم کاملا متفاوت می باشد.


در طراحی باکس از هالوژن استفاده می شود که کاملا قابل مشاهده می باشد. در شیوه دیگر، اجرای نورپردازی با کمک ریسه های ال ای دی یا اس ام دی گفته می شود که روی سقف تابیده می شود و منبع اصلی نور قابل رویت نمی باشد. همانطور که از نام این شیوه نورپردازی مشخص است، منبع اصلی نور، زیر گچبری یا گل های سقفی و کناف قرار گرفته و به صورت شلنگ و طناب مانند در اطراف سقف پیچیده شده است.

انواع نور مخفی در گچبری پیش ساخته

با توجه به اینکه نورپردازی ها شیوه های متفاوتی دارند، آن ها را به گروه های مختلفی تسقیم بندی می کنیم:

نور مخفی در گچبری پیش ساخته

اما اگر میخواهید بدانید گچبری پیش ساخته چیست کلیک کنید.

نور مخفی با کناف

می توان گفت که کناف یکی از رایج ترین انواع سقف های کاذب می باشد که در ساختمان های امروزی با طراحی های مدرن بسیار کاربرد دارند.این گروه از سقف های کاذب با تایل های جدا از هم و سبک تشکیل شده است و در کنار هم قرار گرفته و روکش آن ها از گچ می باشد.

ساختمان هایی که از سقف کاذب و کناف استفاده می کنند، گچبری پیش ساخته کاربردی نداشته و برای اجرای این شیوه نورپردازی، از شلنگ های مخصوص استفاده می شود تا منبع نور را در بخش های مختلف سقف با کمک آن ها تابیده شود. می توان گفت که این شیوه کاملا با معماری و طراحی داخلی مدرن متناسب می باشد و جلوه بسیار خوبی را در محیط ایجاد می کند، همچنین قیمت ارزان تری نیز دارند.

نور مخفی گچبری

در ساختمان هایی که از گچبری پیش ساخته دستی استفاده می شود، نور مخفی را در حاشیه های سقف اجرا می کنند. این حاشیه ها دارای طرح های مختلفی می باشد و از نظر میزان پیچیدگی و ظرافت طرح با یکدیگر متفات است. پس از نصب گچبری در حاشیه های سقف، شلنگ نور در پشت گچبری قرار گرفته و بصورتی نصب می شود که قابل رویت نباشد و تنها نور آن ها دیده شود. این گروه از نور مخفی سقف که با گچبری اجرا می شوند در دو گروه دستی و پیش ساخته قابل تقسیم بندی می باشند که در حال حاظر بیشتر نوع گچبری پیش ساخته آن مورد استفاده قرار می گیرد، چون سبک تر می باشد و قیمت ارزان تری دارد و در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا و نصب است.

نور مخفی پیش ساخته پی وی سی

می توان این ابزار پیش ساخته را به عنوان جدیدترین شیوه نورپردازی در سقف و دیوار دانست که بجای گچ از پی وی سی برای تولید آن ها استفاده می شود. این گروه از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی با حاشیه های سقف گچبری داشته و طرح هایی که در آن بکار رفته نیز می تواند مدرن یا کلاسیک باشد. مهم ترین مزایای این گروه را می توان به وزن سبک، قیمت ارزان و اجرای آن در مدت زمان کم اشاره نمود. نور مخفی های پی وی سی تنوع رنگ بالایی دارند و در برابر نم و رطوبت نیز عایق می باشند.

چراغ های سقفی مخفی در گچبری پیش ساخته را چه می گویند؟

به چراغ های تو خالی، گاهی اوقات چراغ قوطی کناری یا چراغ های رو به پایین نامیده می شود. برای اتاق هایی با سقف کم بسیار مناسب می باشد.

نور مخفی cnc چیست؟

نور مخفی cnc یک طراحی جدید در گچبری سقف می باشد که با ترکیب نورمخفی می تواند جلوه شیک و متفاوتی به خانه شما اضافه کند. در این روش، برش هایی روی چوب یا سایر متریال با دقت و ظرافت بالا انجام می شود، همچنین می توان از این چوب طراحی شده برای سقف کاذب یا لامپ های اتاق خواب استفاده کرد. علت نام گذاری به دلیل cnc آن می باشد که برای اجرای این پروژه بسیار ضروری است. پس از اجرای سقف کاذب می توان نور مخفی در آن تعبیه کرد.

نور مخفی آشپزخانه

در بسیاری از موارد شما طراحی نور در آشپزخانه را جوری ترجیج می دهید که نور مستقیم به شما نتابد. اینجا می باشد که نور مخفی وارد عمل می شود. با کمک انواع مدل ها و طراحی های متفاوت نور مخفی شما می توانید بدون اشتغال در فضای سقف، روشنایی آشپزخانه را بهبود ببخشید و یک طراحی مدرن، یکپارچه و زیبا را ایجاد کنید.

نور مخفی در گچبری پیش ساخته

هر سه مدل معرفی شده در طراحی نور مخفی در سالن پذیرایی را می توان برای اشپزخانه نیز استفاده کرد. هر کدام از آن ها مزیت های خودشان را دارد و به روش های متفاوتی فضای آشپزخانه را گرم و دلپذیر می کند. نور مخفی از نوع لامپ های فرعی می توان با تلاش کمی روشنایی زیادی را به آشپزخانه و محیط اطراف آن بتاباند و علاوه بر آن تجهیزات روشنایی تا حد زیادی مخفی می ماند.
منبع: گچبری پیش ساخته


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

سیستم 3d پانل شامل پانل های تولید شده به صورت شبکه خاص فضایی جوشی سه بعدی می باشند که با پلی استایرن پر شده اند.
در اطراف باز شوها و ورودی ها از خروجی های میلگرد های جوشی فابریک استفاده می گردد.
سیستم 3d پانل با ماکنیزم های باکسی(جعبه ای)، فراهم کننده یک سیستم قوی است. همچنین مقاومت بسیار بالایی با نسبت به نیروهای وارده جانبی و صفحه ای دارد.
بیشترین کاربرد این محصول در ساختمان های مرتفع می باشد.
پانل به جهت خود ایستاده بودن در اجرای دیوار بلند سالن های سوله و آشیانه هواپیما کاربرد موثر مطمئن دارد.


برای اطلاع از قیمت 3d پانل وارد سایت پایکار بنیان پانل شوید.

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایا

باعث کاهش بارهای ساختمانی می شود.
مقاومت بالا و موثری در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله
کاهش هزینه های نیروی انسانی
باعث صرفه جویی در نصب تجهیزات می شود.
زمان اجرا را کاهش می دهد.
مقاوم در برابر آتش سوزی به دلیل فشارهای بتنی در طرفین پانل ها
عایق کاملی در برابر حرارت، رطوبت و صدا می باشد.
پس از نصب این پانل ها بتن از هر دو طرف روی آن پاشیده خواهد شد.
در حمل و نقل و بالا کشیدن پانل ها در ساختمان های مرتفع سرعت خوبی دارند.
ورود حشرات در این ساختمان ها کاهش پیدا می کند.
آزادی عمل بیشتر در اجرا و طرح های متنوع و هرگونه نما سازی داخلی و خارجی در سیستم های قوسی و سینوسی به دلیل انعطاف پذیری قطعات پیش ساخته دیوارهای 3 بعدی
باعث افزایش عمر مفید ساختمان و دستگاه های تاسیساتی آن می شود.
آلودگی صوتی را کم می کند و ایجاد آرامش برای افرادی که در شهرهای بزرگ سکونت دارند.

دیوارهای تری دی پانل چیست؟

معایب:

مشکل اول در استفاده از قطعات پیش ساخته بتن مسلح و تحوه اتصال قطعات است که یک مشکل سازه ای می باشد.
مشکل دوم حمل قطعات از کارخانه به محل نصب می باشد که یک مشکل اقتصادی محسوب می شود.
قطعات بزرگ سنگین و حجیم می باشند برای همین هزینه و زمان حمل آن ها قابل توجه می باشد.
به یک نیروی متخصص برای اجرا، انتشار گازهای سمی در آتش سوزی های بزرگ می باشد.

مزایای استفاده از 3d پانل

صخامت کمتر دیوارهای خارجی در مقایسه با دیوارهای خارجی متداول
پیوستگی بین همه دیوارها و سقف ساختمان، در نتیجه بازپخش و توزیع مطلوب نیروها در سازه ها
سهولت و سرعت نصب و آماده سازی پانل ها برای بتن پاشی، به دلیل سبکی و محدودیت اقدامات اجرایی
عدم نیاز برای امکانات سنگین نصب
قابلیت انطباق با شیو های طراحی مدولار
عدم وجود محدودیت خاصی در مورد پرداخت نهایی سطوح و همچنین تنوع در نما
به آسانی می توان مصالح مورد نیاز را در داخل کشور تامین کرد.
به فناورهای خارجی وابستگی ندارد.
دیوارهای خارجی ساختمان هوابندی مناسبی دارند.
عدم وجود محدودیت، حمل و مصرف اقتصادی
احتمال آسیب دیدگی قطعات در حمل و نقل کاهش میابد.
منبع: قیمت 3d پانل


:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

تری دی پانل در ایران از سال های اول دهه 70 آغاز شده است. شرکت های معدودی بسیار سعی داشتند بدون استفاده از دانش فنی تولید کنندگان خارجی، این فناوری جدید را بومی سازی کنند. در این راستا با ایجاد مراکز تحقیق و توسعه و با استفاده از توان علمی موسسات تحقیقاتی و علمی کشور، مدارک و دانش فنی این فناوری را به تدریج بدست آورده اند.

تولیدات متداول این فناوری در ایران، لایه های عایق حرارتی از ورق های پلی استایرن و با ضخامت های بسیار مقاوم تشکیل می شود. همچنین در برخی از محصولات عایق حرارتی در دو طرف رویه موج دار می باشد.

تری دی پانل چند نوع است؟

تری دی پانل غیر باربر
تری دی پانل باربر
تری دی پانل سقفی

غیر باربر:

دیواره های غیر باربر به عنوان دیوار جدا کننده استفاده می شود.

باربر:

می توان از این پانل های باربر به عنوان عناصر باربر جانبی(دیوار برشی) در سازه متعارف استفاده کرد. اتصال پانل های باربر به سازه اصلی باید به گونه ای باشد که نیروی جانبی به پانل های باربر به نحو مناسب باشد. تفاوت پانل باربر نسبت به غیر باربر این است که باربر داری ضخامت بیشتری می باشد.
تری دی پانل سقفی

این پانل ها به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می کند. پانل‌های سقفی به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می‌نمایند.
متال فوم چیست؟

متال فوم به عنوان نسل دوم پانل های پیش ساخته می باشد که مانند نسل اول خود بر پایه صفحه پلی استایرن و شبکه فولادی تولید می شود. علاوه بر آن قاب های نورد شده فلزی به عنوان چهارچوب و مهاربندی افقی و عمودی علاوه بر تامین مقاومت ایستایی و بهبود بسیار عالی شرایط اجرایی که نقش انتقال نیروهای برشی از نیروهای جانبی را نیز بر عهده دارد.

متال فوم

می توان اضافه کرد که اتصال کامل دیوارها به سقف ها از مزایای مهم این نوع دیوارها می باشد که در این روش قاب های پنجره و نعل درگاه به صورت بخشی از سیستم اجرا شده و نیازی به آهن کشی مجزا برای آن وجود نخواهد داشت.
متال فوم چه مشخصاتی دارد؟

قطعه های بلوک ساختمان سبک خواهند شد و در نهایت وزن ساختمان کم می شود.
سایز ستون ها کم می شود به همین دلیل باعث کاهش مصرف فولاد و آهن خواهد شد.
حجم بتن 30 درصد کاهش می یابد.
در برابر زلزله بسیار مقاوم هستند.
عایق حرارتی و صوتی
حمل و نقل آن ها بسیار سریع و راحت است.
باعث صرفه جویی در زمان می شوند و در نتیجه دستمزد کاهش پیدا می کند.
یکی از معایب این نوع یونولیت این است که در مقابل آتش سوزی کوچک خواهد شد و حجمش را از دست می دهد. همچنین مقاومت پایینی در برابر دمای بالا دارد.
برای جبران این عیبی که دارد می توان از جنس مرغوب یونولیت پلی استایرن استفاده کرد که مقاومت آن در برابر آتش سوزی بیشتر است.
منبع: تولید کننده تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

حمل و نقل و نگهداری تری دی پانل ها چه شرایطی دارد؟



نگهداری و انبار پانل ها باید روی سکوهای مناسب انجام شود تا در حین بارگیری آسیب نبینند.

در هنگام بارگیری، حمل و نقل تری دی پانل باید اقدامات لازم را در برابر عدم ایجاد تابیدگی و خمیدگی پانل انجام شود.

حمل تری دی پانل

مراحل بارگیری و باراندازی پانل ها باید به آرامی و بدون اعمال ضربه به پانل انجام شود.

3d پانل باید در محیط هایی که دور از تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، رطوبت، تغییرات حرارتی شدید و آلودگی محیطی نگهداری شود.

همچنین پانل ها باید دور از مواد آتش زا، محل ریزش اخگرهای جوشکاری، حرارت مستقیم و مواد حلال مانند هیدروکربن ها(بنزین، نفت، و....) نگهداری شوند.

نگهداری این 3d پانل ها باید به گونه ای باشد که جوش شبکه و مفتول آسیب نبینند.

بهتر است که انبارش به صورت صفحه ای در محل های مسطح انجام شود تا پانل ها به صورت سالم و بدون تغییر شکل نگهداری شوند.

اگر انبارش در مدت زمان زیادی صورت بگیرد، باید در محیطی محافظت شده و خشک باشد.
مزایا و معایت 3d پانل

مزایا

کاهش فوق العاده بارهای ساختمانی
مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی در برابر زلزله
هزینه های نیروی انسانی کاهش پیدا می کند.
کاهش زیادی از پرت مصالح
باعث صرفه جویی در تجهیزات و نصب می شود.
مدت زمان پروژه ها و بهره پردازی آن ها کاهش می یابد.
در برابر آتش سوزی مقومت بالایی دارند.
عایق کاملی در برابر حرارت، برودت، رطوبت و صدا می باشد.
سرعت حمل نقل و بالا کشیدن این پانل ها در ساختمان های مرتفع زیاد است.
در برابر حشرات نفوذناپذیر می باشند.
دستیابی به فضای مفید بیشتر به علت ضخامت ناچیز دیوارهای سه بعدی
باعث افزایش عمر مفید ساختمان می شود.
عدم نفوذ ناپذیر آلودگی های صوتی و ایجاد آرامش برای ساکنین ساختمان در شهرهای بزرگ
عبور دادن لوله های آب و برق و تلفن به راحتی از زیر شبکه های تری دی پانل، همچنین نصب چارچوب درها و کلاف های فلزی پنجره ها قبل از بتن پاشی و اجرای تاسیسات ساختمان

معایب:

ایراد اصلی این قطعات در مرحله اول نحوه اتصال قطعات می باشد که یک مشکل سازه ای است.
مشکل دوم حمل قطعات از کارخانه به محل نصب می باشد که یک مشکل اقتصادی محسوب می شود.
مشکل بعدی از آنجایی که قطعات بزرگ معمولا سنگین و حجیم می باشند، برای همین زمان هزینه حمل آن ها زیاد می باشد. برای همین سعی شده که حجم یا وزن یا زمان حمل قطعات تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
نیاز به یک نیروی متخصص برای اجرا، انتشار گازهای سمی در آتش سوزی های مهیب از دیگر معایب آن می باشد.
اگر می خواهید بدانید که قیمت 3d پانل چیست و چقدر می باشد اطلاع پیدا کنید وارد لینک مربوطه شوید.

منبع: تری دی پانل


:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

3d پانل از یک لایه عایق پلی استایرن نسوز که بین دو صفحه مشبک مفتولی که توسط خرپاهای قطری به هم متصل شده اند، پانل ها تحت یک اصولی باید نصب و اجرا شوند. در ساختمان ها به صورت دیوار به دیوار، سقف به دیوار و دیوار به پی نصب و اجرا می شوند. پس از نصب تاسیسات ساختمان به وسیله دستگاه بتن پاشی (شاتکریت) انجام می شود.


این روش سازه های پیش ساخته باعث یکپارچگی در اتصالات می شود، استحکام و پایداری ساختمان را در مقابل نیروهای قوی مانند زلزله یا طوفان، سیل افزایش می دهد. ساختمان هایی که ساختار تری دی پانل را دارند به عنوان سیستم های پیش ساخته محسوب می شوند.

همانطور که مطلع می باشید به کارگیری بتن به عنوان یک ماده اصلی ساختمانی، نیاز به یک قالب بندی، داربست و اختصاص زمان برای گیرش، عمل آوری و مقاوم شدن آن را دارد. به همین علت از مدت ها قبل ساخت قطعات بتنی پیش ساخته مورد توجه قرار گرفت.

تاریخچه تری دی پانل

سیستم پانل های پیش ساخته سه بعدی برای اولین بار در سال 1967 توسط شخصی به نام ویکتور وایزمن در آمریکا به ثبت رسید. سازه هایی با سیستم 3d پانل از یک تا چهار طبقه در نقاط مختلف دنیا با شرایط آب و هوایی گوناگون ساخته شده است.

زمینه سازی برای تولید انواع تری دی پانل دیواری در ایران از دهه 70 آغاز شد. شرکت های خیلی کمی سعی داشتند بدون استفاده از دانش فنی تولید کنندگان خارجی تولید این فناوری جدید را بومی کنند. برای همین مراکزهای تحقیقی بوجود آمدند که با استفاده از توان علمی کشور، مدارک و دانش فنی این فناوری به تدریج بدست آمد.

تولیدات ایران شامل لایه عایق حرارتی از ورق پلی استایرن با ضخامت های متفاوت تشکیل می شود.

انواع تری دی پانل ها

تری دی پانل غیر باربر: منظور از غیر باربر یعنی این دیوار به عنوان یک دیوار جداکننده مورد استفاده قرار می گیرد.
تری دی پانل باربر: می توان از پانل های دیواری باربر به عنوان عنصرهای باربر جانبی در سازه ها استفاده کرد. اتصال پانل باربر به سازه اصلی باید به نحوی انجام شود که نیروی جانبی به پانل های باربر به نحوی مناسب باشد.

دیوارهای تری دی پانل چیست؟

تری دی پانل سقفی: پانل سقفی به صورت افقی یا شیبدار با شیب کم به عنوان عضو باربر خمشی و دیافراگم افقی عمل می کند.
متال فوم: به عنوان نسل دوم پانل های پیش ساخته می باشد که همانند نسل اول خود بر پایه صفحه پلی استایرن و شبکه فولادی تولید می شود. یکی از مزایای این دیوار اتصال کامل دیوارها به سقف می باشد، چون در این روش قالب های پنجره و نعل درگاه به صورت بخشی از سیستم اجرا شده و نیازی به آهن کشی مجزا وجود ندارد.

متال فوم چه مشخصاتی دارد؟

قطعات بلوک را سبک و وزن نهایی ساختمان را کم می کند.
سایز ستون ها کم می شود.
حجم بتن 30 درصد کاهش می یابد.
در برابر زلزله مقاوم هستند.
عایق حرارتی و صوتی می باشند.
حمل و نقل سریع و آسانی دارند.
صرفه جویی در زمان اجرا و کاهش دستمزد
تنها عیبی که دارند این است که در مقابل آتش سوزی کوچک می شوند. در حقیقت مقاومت پایینی در دمای بالا دارند.
می توان برای جبران این عیب از یونولیت مرغوب استفاده کرد که مقاومتش در برابر آتش سوزی بیشتر می شود.

تری دی پانل چه کاربردی دارد؟

این پانل ها با توجه به بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف سوخت استفاد از آن ها در حال افزایش می باشد.

3d پانل به هسته پلی استایرن و بتن مسلح برای موارد زیر کاربرد دارد:

دیوار
سقف
دیوارهای جدا کننده(داخلی و خارجی)
منبع: تری دی وال


:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

از مهم ترین ویژگی آنها میتوان به مقاومت در برابر نور خورشید، ضدحریق بودن، شستشو و نگهداری آسان اشاره کرد. تنوع رنگی بسیاری دارند برای همین می توان با توجه به سلیقه شخصی خود به راحتی خریداری کنید.
تصویر: https://jamejamonline.ir/files/fa/news/1401/10/3/766647_819.jpg

مشخصات کرکره برقی پلی کربنات

این کرکره برقی را می توان پرکاربردترن نوع پس از کرکره برقی آلومینیومی نامید. این نوع کرکره برقی در مغازه ها، پارکینگ ها، بانک ها و .... خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. چون ظاهری شفاف دارند به کرکره های شفاف نیز معروف هستند ولی در تولید آن ها از شیشه استفاده نشده است.

در تولید این محصول از کامپوزیت خیلی محکم و مقاوم استفاده شده، مقاومت بسیار بالای آن ها باعث شده که حتی از از کرکره آلومنیومی و فولادی نیز بالاتر باشند.

جالب است بدانید که با ضربات پتک و چکش خرد نمی شوند، چون این کرکره برقی ضد سرقت می باشد دارای تاییدیه پلیس نیز هست. این کرکره شفاف از تیغه های کوچک پلی کربنات که به شکل آجر هستند تشکیل کرکره شفاف پلی کربنات را می دهد.

تنوع رنگ بالایی دارند و در رنگ های شفاف، دودی، برنزی و شیری طراحی و تولید می شوند. آنها حتی در بالکن برای محافظت از آنجا کاربرد بالایی دارند.

در ادامه با انواع پلی کربنات آشنا می شویم.

پلی کربنات شفاف جز کرکره های پرفروش بازار است و کاربرد بالایی دارد. دارای مدل های گوناگونی می باشد و هر کدام از مدل ها کاربرد مخصوص خودش را دارد. این نوع کرکره برقی به صورت یکسره ساخته نمی شود، یکسری قطعات کوچک کنار هم قرار داده می شوند تا ساخته شود. انوع آن به صورت زیر می باشد:

1. کرکره برقی شفاف زواری

2. کرکره برقی شفاف لوله ای

هر کدام از مدل ها در طرح و مدل های مختلف طراحی می شوند. تفاوت اصلی آنها در این دو تا از مدل ها ضخامت، طول و عرض قطعات می باشد. باید به این نکته نیز توجه کنید که هر چه ضخامت آن ها بالاتر باشد، استحکام آن در برابر سرقت بالاتر می رود و قیمت هم بیشتر می شود.

به صورت معمولی ضخامت آن ها بین 3 الی 6 میلی متر است و وزن هر متر مربع آن بین 9 الی 11 کیلو گرم می باشد.

کرکره شفاف ضد سرقت در چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که گفته شد این نوع کرکره ها کاربرد بسیار بالایی دارند؛ به این دلیل که ضد سرقت، ضد ضربه و ضد حریق می باشند، یکی از ویژگی های خوبی که دارد چون شفاف می باشند و محیط داخل از بیرون نمایان است در صورت بروز سرقت خیلی سریع همه متوجه می شوند و کار پلیس هم در این شرایط راحت تر می شود.

با توجه به موارد بالا این مدل ها در بانک ها، صرافی ها، طلافروشی ها و سایر اماکن وجود دارند و باید حتما امنیت بالایی داشته باشند ، همچنین به دلیل شفافیت آن ها در بالکن ساختمان ها و پارکینگ استفاده آن ها رایج شده است.

کرکره شفاف پلی کربنات در موارد زیر کاربرد دارند:
1. مکان های فروشگاهی و پاساژها
2. در دکوراسیون داخل ساختمان ها کاربرد دارد.
3. به عنوان پارتیشن متحرک کاربرد دارد.
4. بالکن ساختمان ها
5. پارکینگ
منبع: کرکره برقی


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 دی 1401 | نظرات ()