نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

امروزه پلی یورتان در محصولات مختلف مانند : انواع فوم نرم در مبلمان و فوم سخت در عایق کاری دیوارها و به عنوان ابزار پلی یورتان در صنعت ساختمان سازی کاربرد وسیعی دارد.با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء سطح زندگی افراد، در حوزه دکوراسیون داخلی منازل هم شاهد تغییرات زیادی بوده ایم؛ می دانیم که یکی از بخش های مهم آشپزخانه، کابینت است، چرا که علاوه بر فراهم کردن فضای کافی برای ابزار و وسایل مهم آشپزی، می تواند در ظاهر و نمای کلی آشپزخانه تاثیر بسزایی داشته باشد.



گرچه هنوز کابینت های قدیمی چوبی، دارای محبوبیت بالایی در میان مردم می باشند، اما کابینت های پلی اورتان، با نمای جذاب و کیفیتی بی نظیر به سرعت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.یکی از مصالح مدرن و بسیار کاربردی در بحث طراحی دکوراسیون داخلی، خرید ابزار پلی یورتان است. به طور کلی منظور از کابینت پلی اورتان، کابینتی است که از چوب یا ام دی اف ساخته شده و پوشش و رنگ آن از پلی اورتان می باشد.

این کابینت مدرن، دارای طراحی جذاب و بی نظیری در سه مدل : براق، نیمه براق و مات می باشد. از مزیت های آن می توان به تنوع بالا در رنگ و طرح آن اشاره نمود که سبب شده تا افراد مختلف بتوانند با هر سلیقه ای، آن را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند.همان طور که ابزار پلی یورتان به دلیل مقاومت و انعطاف پذیری بالا، گزینه ای عالی برای ساخت و طراحی ساختمان ها می باشد؛ استفاده از پلی یورتان به عنوان پوشش روی کابینت، سبب شده تا علاوه بر افزایش دوام و ماندگاری، مانع از فرسودگی زود هنگام آن گردد.لازم به ذکر است که برای اینکه پلی اورتان بهترین عملکرد را داشته باشد، بهتر است بر روی چوب خام استفاده گردد؛ البته بر روی سطوحی که رنگ شده هم می توان آن را اجرا نمود.

به طور کلی برای اجرای رنگ پلی یورتان، باید شش مرحله : سمباده، بتونه، سمباده، رنگ آستر، پرایمر و سمباده انجام شود. در نهایت، رنگ مورد نظر بنا بر سلیقه مشتری انتخاب شده و بر روی درب زده می شود. شما می توانید برای خرید بخش عمده قرنیز وارد سایت دکارت استور شوید.

ویژگی های مهم کابینت پلی اورتان :همان طور که گفتیم ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات این متریال مهم، دارای درصد رضایت بالایی در میان افراد مختلف می باشد.کابینت پلی یورتان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل کیفیت عالی و عمر طولانی که دارد، امروزه به یک محصول قدرتمند و پرطرفدار تبدیل شده است.

از دیگر ویژگی های مهم آن، می توان به ضدآب بودن آن اشاره نمود. پس از اینکه طراحان و سازندگان کابینت، رنگ پلی یورتان را به عنوان پوشش نهایی بر روی کابینت اجرا نمودند، از یک لایه ماده نانو برای افزایش دوام و کیفیت و به منظور خاصیت ضد آب بودن کابینت، استفاده می نمایند.

تنوع بالایی که در انواع ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات این متریال مهم وجود دارد، از دیگر دلایل استقبال بالای افراد می باشد. کابینت پلی یورتان هم با دارا بودن تنوع بالا در رنگ بندی، طرح و بافت های مختلف در نهایت نقش مهمی در جذابیت یک آشپزخانه مدرن، ایفا می کند.

علاوه بر این بسیاری از خانم های خانه دار، رنگی خاص در نظر می گیرند که در انواع کابینت های دیگر قابل اجرا نیست؛ اما کابینت پلی اورتان با رنگ بندی های متنوع این مشکل را مرتفع نموده است.همان طور که دوام و ماندگاری ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات این متریال ، به نحوه نگه داری آن نیز وابسته است، لازم است که در هنگام استفاده کردن از کابینت پلی اورتان هم، نکاتی را در نظر بگیریم.

همچنین اگر خانه شما در اکثر مواقع شلوغ و پر رفت وآمد است، این کابینت به دلیل مقاومت بالا در برابر لکه های چربی و انوع خراشیدگی، بهترین انتخاب می باشد. بهتر است مقاله نکات ضروری که لازم است گچبر ها از ابزار پلی یورتان بدانند ! را نیز بخوانید.

برای تمیز کردن کابینت می توانید سطح آن را با یک دستمال مرطوب، برق بیاندازید. همچنین پیشنهاد می کنیم تا برای جلوگیری از جمع شدن چربی و آلودگی ها در طولانی مدت، هر روز این کار را تکرار کنید.
منبع: ابزار پلی یورتان دکارت استور


:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

امروزه انواع گچبری ها به ویژه گچبری سقف، طرفداران زیادی پیدا کرده و با استقبال فراوانی در این حوزه رو به رو هستیم. باید توجه داشت که هر چقدر یک گچکار دارای مهارت و تخصص بالایی باشد، در نهایت باز هم بدون وجود ابزار و تجهیزات لازم، قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا نخواهد بود و یا احتمال شکست در کار بالا میرود .

به ویژه در گچبری سقف مدرن یا گچ کاری ساختمان به دلیل اینکه کار نهایی، در معرض دید افراد قرار دارد لازم است که ابزار مورد نیاز به صورت کامل در دسترس گچکار باشد. یکی از این ابزار ها ظرفی است که مصالح در آن مخلوط می گردد، که به آن «استانبولی» گفته می شود.



ابزار دیگری که یک گچبر هنگام گچبری سقف و یا گچکاری های یک ساختمان به آن نیاز دارد، ماله گچکاری است که دارای انواع مختلفی می باشد.به عنوان مثال : ماله ای که برای گچکاری مورد استفاده قرار می گیرد با ماله لک گیری، متفاوت است. یکی از اقدامات اولیه برای گچبری سقف یا دیوارها، اندازه گیری ضلع های سقف و دیوار با متر است.

برای اینکه مرکز دیوار یا اتاق مشخص گردد از گوشه های مقابل هم با کمک یک ریسمان، قطر را ترسیم می کنند و محل تقاطع دو قطر، تعیین کننده مرکز می باشد که در گچبری سقف برای مشخص کردن مرکز آن بسیار کاربرد دارد. شما می توانید برای خرید ابزار پیش ساخته پلی یورتان وارد سایت دکارت استور شوید.

برای اینکه گچبری سقف یا سایر گچبری های یک بنا به شکلی ایده آل و مناسب انجام گردد، لازم است که گچبر یا گچکار نکاتی را مد نظر خود قرار دهد؛ از جمله اینکه : برای شروع عملیات گچ کاری بداند که چقدر گچ مورد نیاز است؟ به عنوان مثال: اگر یک کیسه گچ، وزنی معادل 40 کیلوگرم داشته باشد؛ می توان با این مقدار گچ، تقریبا فضایی با متراژ ۲٫۸ متر مربع را گچ و خاک نمود. همچنین برای انجام سفیدکاری با این مقدار گچ، می توان فضایی با متراژ 12 متر مربع را برای این امر در نظر گرفت.


تکنیک های گچبری

به جز مواردی که برای انجام گچبری سقف ایده آل، به آن اشاره شد و لازم است که گچکار مد نظر قرار دهد تکنیک گچ بری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از تکنیک ها، قالب گیری است که در آن قالب گچ را به قسمت مورد نظر می چسبانند. تکنیک دیگر که معمول تر می باشد، کنده کاری است که به آن گچبری عمقی هم می گویند.

در این روش ابتدا خمیر گچ روی قسمت مورد نظر قرار داده می شود و کمی صبر می کنند تا گچ خشک شده و یا اصطلاحا خود را بگیرد، سپس طرح مورد نظر را بر روی آن می اندازند و با ابزارهای گچبری مانند : نقاله و دم بر و…. آن را برش می دهند. برای انجام گچبری سقف و یا گچکاری ساختمان ها لازم است گچکار با حالت های مختلف گچ آشنایی داشته باشد.

یکی از حالت های گچ که از آن برای ساخت قالب های مخصوص اندود ( ماده خمیری که بر بدنه بنای مورد نظر نصب شده و سطح مورد نظر را برای ایجاد تزئئین و عایق کاری و.. آماده می کند) استفاده می گردد.بهتر است مطلب آشنایی با مزایای کابینت پلی یورتان را نیز بخوانید.

برای ساختن این نوع گچ، آن را داخل آب قرار داده و بلافاصله کار مورد نظر را آغاز می نمایند.لازم به ذکر است که گچ زنده دارای قدرت چسبندگی و گیرایی بالایی می باشد. نوع دیگر استفاده از گچ، گچ کشته است که به آسانی نوع قبلی، سخت نمی شود و زود خود را نمی گیرد.

از دیگر نکات مهم که یک گچکار برای گچبری سقف یا سایر قسمت های ساختمان باید بداند، این است که در استفاده از گچ کشته، ضخامت آن نباید از یک میلیمتر بیشتر شود چرا که از روی سطح کار جدا می شود.

برای ساخت ملات آن هم با استفاده از الک های ریز گچ ها را جدا کرده و بلافاصله پس از ریختن آب در آن، به سرعت با دست آن را مخلوط می نمایند تا از سخت شدن آن ممانعت نمایند.
منبع: گچبری سقف دکارت استور


:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 yui

 

 

غرفه سازی در نمایشگاه:

 

یکی ازمهمترین مؤلفه های برپایی نمایشگاه ها، غرفه سازی به شکلی اصولی و درست است چرا که اولین دیدگاه و نظرآن دسته از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار برای سر زدن به نمایشگاه،ازغرفه ی شما دیدن می کنند بسیار با اهمیت بوده و به راحتی تغییر نمی کند.به همین دلیل باید بدانید که غرفه به نوعی نماینده و بازگوکننده ی نوع کسب وکار شما می باشد.

 

امروزه اهمیت بالای این امرسبب شده تا بسیاری از صاحبان کسب وکار، ایجاد غرفه را به افراد متخصص در این زمینه درشرکت های غرفه سازی بسپارند و عده ای نیزبه دلیل هزینه ی بالای استفاده از خدمات این شرکت ها، اجاره تجهیزات نمایشگاهی را ترجیح می دهند.

 

صاحبان کسب و کارعلاوه برصرفه جویی در مخارج وهزینه،می توانند از سرویس های ویژه ی این خدمات و کالاهای باکیفیت بالا نیزبهره ببرند.

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی :

در کشورما سالانه نمایشگاه های داخلی و بین المللی زیادی در شهرهای مختلف برگزار می گردد.از مزایای این رویدادها افزایش فروش و رشد کسب وکارهای مختلف و کمک به رونق اقتصادی کشورمی باشد چرا که با افزایش بازدید افراد،ارتباط بین مشتری و فروشندگان بیشترو با کیفیت ترمی گردد.

 

اگر بخواهیم تعدادی از این نمایشگاه ها را نام ببریم، می توانیم به رویدادهایی که درهر فصل برگزارمی گردد مانند نمایشگاه بهاره و ویژه عید نوروز و یا نمایشگاه خودرو دکوراسیون و... اشاره کنیم.

 

عده ای ازصاحبان کسب وکار به دلیل اینکه ازپس خرید و تهیه تجهیزات نمایشگاهی بر نمی آیند، از حضور در این نمایشگاه ها خودداری می کنند اما خوب است بدانید که شرکت هایی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که اجاره تجهیزات نمایشگاهی به شکل روزانه و یا هفتگی، تنها با پرداخت درصدی ازهزینه برای افراد میسر نموده اند.

 

آشنایی با تجهیزات نمایشگاهی

 

انواع تجهیزات نمایشگاهی عبارتند از:

 

 

-اسپیس

 

-استند تبلیغاتی

 

-پاپ آپ تبلیغاتی

 

-ویترین

 

-تجهیزات حرارتی برودتی

 

-وسایل دکوراسیون و مبلمان

 

-اجاره لپ تاپ و تبلت

 

تهیه و خرید هر یک ازاین تجهیزات دارای هزینه ی زیادی می باشد و درواقعیت نیزشاید برخی از کسب وکارها به داشتن این ابزارها احتیاجی ندارند.بنابراین با اجاره تجهیزات نمایشگاهی به راحتی می توان درمحدوده ی زمانی دلخواه به این وسایل دسترسی داشت.

 

راهنمای انتخاب بهترین تجهیزات نمایشگاهی:

 

امروزه بازار تجهیزات نمایشگاهی دارای تنوع بسیار بالایی بوده و یکی از مهمترین چالش هایی که صاحبان کسب وکار با آن رو به رو هستند، انتخاب واجاره تجهیزات نمایشگاهی مهم و با کیفیت است که در ادامه به آن ها می پردازیم:

 

نمایشگرهای بزرگ:

 

یکی از تجهیزات کاربردی ومهم استفاده از نمایشگرهای بزرگ است. با پیشرفت تکنولوژی، نظرمخاطب به ابزارهای مدرن وپیشرفته بیشتر جلب می شود؛ بنابراین با استفاده ازتلویزیون واجاره استندهای لمسی ، باعث جذابیت بالای غرفه ی خود می شوید.

 

پاپ آپ ورول آپ:

 

برای پیروزی در میدان رقابت با سایررقبا، اجاره ی پاپ آپ های خمیده ومحدب ودر نظر گرفتن بنرهای جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم.پاپ آپ ها در سایزهای مختلف عرضه می شوند و با توجه به نوع کسب وکار واندازه ی موردنظرتان می توانید به اجاره آن اقدام نمایید.

 

 

رول آپ انتخابی مناسب برای غرفه های جزیره ای بوده و پاپ آپ نیزبرای غرفه هایی که دارای یک راه ورودی برای ورود افراد است و در وسط سالن نمایشگاه قرار دارد مناسب است.

 

میز وصندلی:

 

شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از جمله میز و صندلی های ست جذابیت غرفه ی کسب وکارتان را بالاتر برده و همچنین برای برگزاری جلسات کاری نیز شرایط را مهیا نمایید چرا که ازهمین رویدادها و نمایشگاه های مختلف، می توانید موقعیت های کاری و همکاری های بلندمدت و حرفه ای زیادی را تجربه نمایید.

 

 

کانتر:

 

زمانی که قصد حضور در نمایشگاه و رویدادی را دارید، مکانی باید درنظرگرفته شود تا بتوانید اوقاتی را برای ارتباط ومذاکره با مشتریان بگذرانید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل کانتر که در مدل ها و اندازه های مختلف وجود دارد برای این موضوع مهم عرضه شده است.

 

کانتردارای انواع تاجدار وبدون تاج، استفاده تک نفره و دونفره وجود دارد. برای کسانی که دارای فضای کوچکی درغرفه هستند نیزاین ابزارپیشنهاد می گردد چرا که علاوه بر جاگیرنبودن، بروشورها و کاتالوگ های زیادی را می توان در آن جای داد.

 

منبع: غرفه سازی شمانیوز

 

 



:: برچسب‌ها: غرفه سازی , آرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

همه چیز درباره غرفه سازی و حفاظت و تخریب

 

 

 

 

در زمان غرفه سازی و همین طور در زمان تخریب غرفه ها ی نمایشگاهی باید به چند نکته ی مهم توجه کرد تا از رخ دادن خطر های احتمالی در غرفه جلوگیری کرد.

 

در زمان غرفه سازی و همین طور در زمان تخریب غرفه ها ی نمایشگاهی باید به چند نکته ی مهم توجه کرد تا از رخ دادن خطر های احتمالی در غرفه جلوگیری کرد. این نکات عبارتند از:

 

 

نکته ی اولی که باید به آن توجه کنید این است که در زمان نصب دیواره های غرفه و یا تخلیه ی آنها به وسیله ی غرفه سازان؛ بایستی قسمت زیر دیواره ها یعنی کف زمین پوشش مناسبی قرار بگیرد تا به کف سالن آسیب وارد نکند.

 

همه چیز درباره غرفه سازی و حفاظت و تخریب

 

 

به کارگیری چسب، میخ، پونز یا موارد مشابه و یا حتی مته بدون مجوز در غرفه سازی ممنوع می باشد و وارد شدن هر گونه خسارتی حتی با داشتن مجوز به عهده ی غرفه سازان می باشد.

 

 

 

به کارگیری هر گونه مواد نامرغوب که حاوی مواد شیمیایی و اسفنج های مصنوعی می باشد و هر گونه موادی که پاک کردنش کار راحتی نیست؛ در غرفه سازی ممنوع می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

یکی از مواردی که باید رعایت شود این است که مکانی که در آن قرار است غرفه سازی انجام شود باید به همان صورت قبلی به مدیرت سالن تحویل داده شود. خسارتهای وارده که ناشی از رعایت نکردن قوانین و مقرارت باشد به عهده ی غرفه داران می باشد. پس همه چیز درباره غرفه سازی را بدانید.

 

 

به کارگیری سقف های کاذب استاندارد برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کف سالن در غرفه سازی را به غرفه سازان پیشنهاد می کنیم. با این کار خسارت های کمتری به سالن وارد می شود.

 

 

 

دقت داشته باشید که چسباندن هر گونه عکس یا بنر تبلیغاتی به هر بخشی از ساختمان یا سالن نمایشگاه ممنوع می باشد. بنابراین وارد شدن هر گونه خسارت و پاک کردن آنها به عهده غرفه داران می باشد.

 

برای علامت زدن و مشخص کردن مکانی که غرفه قرار است بر روی آن نصب شود؛ باید از گچ های پاک شدنی و نوار های تایید شده ی مجاز استفاده کرد. چنانچه برای غرفه سازی از وسایل دیگری برای مشخص کردن زمین استفاده شود؛ در صورت وارد شدن خسارت له عهده ی غرفه دار می باشد.

 

 

 

یکی دیگر از مواردی که برای نصب پایه ها و سازه های غرفه باید رعایت شود این است که به هیچ عنوان نباید زمین را برای نگهداشتن دیوار های اطراف آن سوراخ کرد. زیرا خسارت های وارد شده بر روی زمین و دیوار های نمایشگاه بر عهده ی غرفه داران می باشد و باید جریمه ی آن پرداخت شود.

 

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که شرکت های غرفه ساز باید بدانند که هر گونه نیاز فنی که در داخل سالن مثل دسترسی به برق و انشعاب آب و ... بدون هماهنگی با مدیر سالن و استفاده از آن ممنوع می باشد. غرفه ساز باید با هماهنگی با مدیر سالن از این موارد استفاده کند.

 

 

مورد دیگری که برگزار کننده می تواند ادعای خسارت از شرکت کننده کند این است که غرفه سازی شرکت بیشتر از زمان موعد طول بکشد و شرکت کننده تاخیر داشته باشد. خب این مشکل می تواند امر برپایی نمایشگاه و چهره ی نمایشگاه را خراب کند. به همین خاطر برگزار کننده می تواند از آن شرکت کننده ادعای پرداخت خسارت کند.

 

 

به هیچ عنوان نباید تجهیزات غرفه سازی و یا مصالح و وسایل اضافی در پشت غرفه های مجاور قرار بگیرد.

 

 

بهتر است بدانید که باید آماده سازی غرفه ها و چیدن موارد لازم در غرفه ها حداقل 8 ساغت قبل از برگزاری نمایشگاه به پایان رسیده باشد. اگر در غیر این صورت باشد و حراست نمایشگاه به بستن سالن ها اقدام کند؛ هیچگونه مسئولیتی متوجه برگزار کننده نخواهد بود. بنابراین توجه داشته باشید که به محض اعلان مسئولین حراست، باید تمام وسایل اضافی مربوط به غرفه سازی را از سالن تخلیه کنید و سریعا برای نظافت و مرتب کردن غرفه ی خود و اطراف آن اقدام کنید.

 

 

منبع : غرفه سازی نواندیش



:: برچسب‌ها: غرفه سازی , آرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 


از آنجایی که حضور در نمایشگاه ها یکی از مهم ترین اتفاقات برای دیده شدن سازمان و شرکت شما می باشد، به همین خاطر است که برنامه ریزی برای آن بسیار اهمیت دارد. برای حضور در یک نمایشگاه باید همه موارد مورد نیاز را برسی شود تا همه چیز به بهترین شکل ممکن باشد. شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود حضوری موفق در نمایشگاه ها داشته باشید. شرکت های معتبری مثل شرکت آرمان سازه خدماتی مثل اجاره تجهیزات نمایشگاهی را به مشتریان ارائه می دهند.

 

 

بنابراین شما خیلی راحت از طریق همکاری با این شرکت ها می توانید تجهیزات مورد نیاز خود را در شرکت در نمایشگاه ها تهیه کنید. همچنین کارهای مربوط به طراحی و غرفه سازی را نیز می توانید به این شرکت های معتبر بسپارید، تا دیگر نگران این موارد نباشید.

 

توجه داشته باشید که بهتر است برای استفاده از خدمات مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی، ابتدا یک مشاوره برای خود داشته باشید. معمولا در این شرکت ها کارشناسانی حرفه ای برای مشاوره و راهنمایی شما در زمینه غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی وجود دارند که در اختیار شما قرار داده می شوند.

 

در ادامه این مطلب شما را با مهمترین موارد موجود درباره برنامه ریزی لازم برای حضور در نمایشگاه ها آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. این موارد عبارتند از:

 

هدف سازمان و شرکت را برای حضور در نمایشگاه مشخص کنید

 

قبل از انجام هر کاری شرکت و سازمانی که قرار است در نمایشگاه شرکت کند، باید هدف خود را از این کار بداند. هدف برخی از سازمان ها فروش بیشتر محصولات برخی دیگر دیده شدن و برخی ارائه خدماتشان می باشد.

 

 

به ایده هایی که در ذهن خود درباره حضور در نمایشگاه دارید، فکر کنید.

 

 

به هر ایده ای که به ذهنتان می رسد، چه بزرگ و چه کوچک فکر کنید و حتی می توانید آنها را در کاغذی بنویسید تا در آخر به یک جمع بندی مناسب برسید.

 

بودجه بندی کنید

 

 

بهتر است هزینه های مربوط به اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه و طراحی و غرفه سازی قبل از شرکت در نمایشگاه ها تخمین بزنید و یک بودجه ی اولیه برای این کار در نظر بگیرید.

 

برای دیدن مکان غرفه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی با فروشندگان قرار ملاقت بگذارید.

 

برای اجاره مکان غرفه لازم است به یکسری موارد توجه لازم را داشته باشید. این موارد عبارتند از:

 

جایگاه مناسب داشتن در نمایشگاه

 

اندازه متناسب داشتن (یعنی نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک)

 

هزینه ی مرغوب داشتن

 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی نیز باید یکسری موارد را در نظر بگیرید. این موارد عبارتند از:

 

کیفیت مناسب داشتن

 

از نظر شکل ظاهری با یکدیگر همخوانی داشتن

 

خرابی یا شکستگی نداشته باشند.

 

همه وسایل مورد نیاز را داشته باشد.

 

 

با بودجه ی در نظر گرفته شده متناسب باشد.

 

 

امضا کردن قرارداد را فراموش نکنید

 

حتما با شرکت های اجاره دهنده ی تجهیزات نمایشگاهی و همین طور برای اجاره غرفه ای در نمایشگاه ها، قرداد امضا کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

به طراحی و غرفه سازی اهمیت دهید

 

برای طراحی غرفه بهتر است با شرکت های معتبر قرارداد ببندید و کار ساخت و طراحی غرفه را به آنها بسپارید تا دیگر نگران این موضوع نباشید.

 

 

منبع : غرفه سازی فردا نیوز



:: برچسب‌ها: غرفه سازی , آرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 

 

 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اگر قصد حضور در یک نمایشگاه را دارید و دقیقا نمی‌دانید که به چه شکل غرفه سازی انجام داده و یا حتی دنیال غرفه‌ی لوکس و چشمگیر هستید، ابتدا باید با انواع مدل های ساخت غرفه آشنایی داشته باشید و امکانات و معایب هرکدام را بدانید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

 

انواع مدل های غرفه سازی:

 

چند مدل غرفه سازی وجود دارد؟

 

غرفه سازی آرمان چیست؟

 

چه کسانی می‌توانند غرفه سازی با آرمان را مدنظر قرار دهند؟

 

ساختار غرفه (مستر):

 

مزایای غرفه سازی آرمان برای غرفه سازی نمایشگاهی:

 

معایب سازه برای غرفه سازی نمایشگاهی:

 

برنامه ریزی کلید یک حضور موفق و به یادماندنی در نمایشگاه ها

 

انواع مدل های غرفه سازی:

 

اگربخواهیم به انواع غرفه سازی برای نمایشگاه اشاره کنیم، می‌توانیم به غرفه سازی با پارتیشن، غرفه سازی با تتریس و غرفه سازی با آرمان که به مستر هم معروف است اشاره نماییم.

چند مدل غرفه سازی وجود دارد؟

 

غرفه سازی پارتیشن و یا پیش ساخته

 

با اسپیس فریم

 

با تتریس

 

با نئوپان

 

با نئوپان و ام دی اف

 

غرفه سازی آرمان چیست؟

 

در این مقاله به بررسی ویژگی های مهم غرفه سازی می‌پردازیم و سعی می‌کنیم به شما کمک کنیم تا اینکه بدانید غرفه سازی چیست و که برای کسب وکارتان در نظر دارید، با درک اینکه این نوع سازه‌ی نمایشگاهی چه کاربردهایی دارد و چگونه نیازهای شما را برطرف می‌نماید، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

یک نوع نمایشگاه مدرن که به شکل مدل نمایشگاهی مدولار نیز قابل استفاده است.در واقع قطعات آن به صورت استاندارد از قبل ساخته و مونتاژ شده است و کاربرد آن بیشتر در پاویون ها می‌باشد. پاویون یک فضای باز با معماری خاص خود بوده که محلی برای اجتماع مردم برای نمایشگاه ها یا تئاترو یا رویدادهای مختلف است.

 

چه کسانی می‌توانند غرفه سازی با آرمان را مدنظر قرار دهند؟

 

کسانی که مجوز برای غرفه سازی با چوب ندارند

 

دارای غرفه ای کمتر از ۳۶ متر در نمایشگاه بین المللی باشند.

 

زمانی که نمی‌خواهید برای غرفه سازی هزینه‌ی زیادی صرف نمایید.

 

زمانی که بنا به هردلیلی علاقه ای به غرفه سازی با چوب نداشته و مایل هستید که یک غرفه نمایشگاهی شایسته‌ی برند و کسب وکارتان داشته باشید.

 

وقتی که عجله دارید وباید به سرعت عملیات غرفه سازی نمایشگاهتان به اتمام برسد وغرفه سازی با چوب این زمان طلایی را از شما می‌گیرد.

 

راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب با تلویزیون شما؛ دیجی چوبخواندن

 

ساختار غرفه (مستر):

 

این سازه دارای ابعادی به میزان ۹۰ در90 میلیمتر می‌باشد و جنس آن آلومینیوم با رنگ آدانایزبوده که در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد.درهرضلع آن یک شیارکه باعث اتصال ساختار این سازه می‌گردد در نظر گرفته شده که جمعا دارای چهار شیار است. همچنین ورق های MDF نیز برای تشکیل دیواره و استحکام و پرکردن فضای بین قطعه ها به کار برده می‌شود که دارای روکش ملامینه و رنگ های متنوع می‌باشد و به صورت افقی یا عمودی قابل استفاده است.

 

مزایای غرفه سازی آرمان برای غرفه سازی نمایشگاهی:

 

مقرون به صرفه بودن

 

مناسب برای پاویون ها

 

سرعت بالا در پیش بردن و اجرای پروژه ها

 

امکان چندین باراستفاده و یا اجاره به سایرغرفه داران

 

نصب آسان

 

قابلیت تغییر ابعاد و مساحت غرفه

 

معایب سازه برای غرفه سازی نمایشگاهی:

 

با وجود مزایای زیاد غرفه سازی با آرمان، معایبی هم وجود دارد که می‌توان موارد ذیل را عنوان نمود:

 

عدم امکان ساخت طبقه‌ی دوم در این سازه

 

اندازه های تایل (نوعی سقف کاذب مدرن) و پروفیل به گونه ای است که محدودیت کمی را ایجاد می‌کند. بهتر است مطلب برای شرکت در نمایشگاه ها چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ را هم مطالعه نمایید.

 

اگر مزایا و معایب غرفه سازی آرمان را روی یک ترازو مورد سنجش قرار دهیم، قطعا کفه‌ی مزایای آن سنگین تر از معایبش خواهد بود و اگر بخواهیم آن را با غرفه سازی با چوب مورد مقایسه قرار دهیم باید بگوییم که گرچه غرفه سازی با چوب دارای انعطاف بیشتری است و شما می‌توانید سازه را به هر گونه ای که بخواهید طراحی کنید، اما اگر صرف هزینه‌ی کمتر و مدل طراحی خاص و محدود مدنظرشماست، باید بگوییم که غرفه سازی آرمان برای شما مناسب تراست. در نهایت این امر به نوع نیازو خواسته‌ی شما بستگی دارد.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

 

چگونه با اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای حضور در نمایشگاه برنامه ریزی کنیم؟

 

کم و کیف و موارد استفاده از گازهای صنعتیخواندن

 

چه شما یک برنامه ریز حرفه ای باشید، چه فردی باشید که برنامه ریزی شرکت در یک نمایشگاه را به شما سپرده باشند باید بدانید که چگونه برای حضور در یک نمایشگاه باید برنامه ریزی کنید که طبق برنامه ای که ریخته اید همه جزئیات را پوشش دهید. از چیز های کوچکی مثل غذا گرفته تا جایگاه غرفه‌ی نمایشگاهی و حس و حالی که خواهید داشت را باید به وجود بیاورید. داشتن یک غرفه ای ایده آل نیازمند داشتن یک برنامه ریزی دقیق می‌باشد و این مهم ترین تلاش برای رسیدن به هدف خود از حضور در نمایشگاه است.

 

منبع : غرفه سازی دانوتک



:: برچسب‌ها: غرفه سازی , آرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

آشنایی با متدهای نوین غرفه سازی

 

 

 

غرفه سازی یکی از اقدامات مهم برای عرضه کالا و خدمات در نمایشگاه های کوچک و بزرگ می باشد و برای اینکه حضوری پررنگ و قدرتمند در میان سایر رقبا داشته باشید، لازم است که در مورد غرفه سازی و متدهای جدیدی که در این حوزه وجود دارد بیشتر بدانید.

 

آشنایی با متدهای نوین غرفه سازی

 

حدود یک دهه است که به طور جدی و تخصصی روی موضوع مهم طراحی غرفه تمرکز شده و قبل از آن توجه خاصی به نوع غرفه سازی و اثراتی که روی جذب مشتری دارد پرداخته نمی شد. در گذشته متخصصان با استفاده از ابزار و متریال ساده ای که در اختیار داشتند، به طراحی غرفه ها در نمایشگاه می پرداختند که با توجه به کمبود امکانات و منابع محدود، در نوع خود طراحی ارزشمندی به شمار می رفت.

 

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های نوین، اکنون در زمینه متریال مورد استفاده برای غرفه سازی به حدی شاهد تنوع هستیم که گاهی تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نوع آن، کمی دشوار می گردد! به تدریج با تخصصی تر شدن موضوع غرفه سازی نمایشگاهی و ظهور متدهای جدید در طراحی آن، غرفه های پیش ساخته روی کار آمدند که با استقبال زیادی رو به رو شدند؛ چرا که علاوه بر نداشتن پروسه سخت ساخت و تولید، در پروژه های مختلف به سرعت قابل اجرا بود.این امر سبب افزایش محبوبیت این نوع غرفه گردید.

 

اما با وجود چنین مزایایی، کم کم نیاز به شخصی سازی غرفه ها و درج لوگو و برند کمپانی بر روی غرفه احساس شد و با وجود استقبال فراوان از غرفه های پیش ساخته، جای خالی غرفه های تخصصی تر و حرفه ای تر به سرعت احساس شد و بنابراین با به کارگیری متدها و ایده های جدید در این زمینه، غرفه سازی نمایشگاهی با تحولی دیگر رو به رو گردید.

 

آشنایی با متدهای نوین غرفه سازی

 

مزایای بی نظیر متدهای جدید غرفه سازی:

یکی از نقاط عطف ظهور غرفه سازی نمایشگاهی به شیوه نوین، غرفه های پیش ساخته قدیمی بودند که با به روز رسانی و ایجاد تغییرات اساسی در طراحی آن ها، علاوه بر مزایایی که قبلا داشتند اکنون با داشتن فاکتورهای زیبایی و جذابیت بصری، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته اند.

 

-اثرگذاری و جذب آنی مخاطب:

 

به لطف به کارگیری متدهای جدید غرفه سازی نمایشگاهی که علاوه بر توجه به استحکام سازه غرفه به نکاتی همچون غرفه آرایی و جذب مشتری آن هم تاکید ویژه ای دارد، به راحتی می توانید شخص را ترغیب کنید که به سمت غرفه شما بیاید! چرا که دکوراسیون غرفه و نوع دیزاین آن تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطب دارد.

 

-استفاده بهینه از فضای غرفه:

 

در گذشته به دلیل عدم خلاقیت و نبود ایده ای در زمینه غرفه سازی، تنها قسمت کوچکی از فضای غرفه را مورد استفاده قرار می دادند. اما امروزه با روی کار آمدن متدهای نوین در این زمینه، می توان از تمام مساحت غرفه استفاده بهینه نمود تا علاوه بر ایجاد تصویری شلوغ از غرفه در ذهن مخاطب، محصولات بیشتری هم برای عرضه در نمایشگاه در اختیار داشته باشیم. برای سفارش غرفه سازی ارزان با شرکت آرمان قسمت تماس با ما ارتباط نمایید.

 

-ایجاد نظم

 

از دیگر مزایای غرفه سازی با متدهای نوین، ایجاد نظم و انسجام در فضای غرفه است که این امر سبب می شود تا مخاطب به راحتی و با سرعت، محصول مورد نظر خود را بیابد که این امر در نهایت موجب فروش بیشتر شما می گردد.

 

-شخصیت بخشی به غرفه

 

به کارگیری متدهای جدید باعث می شود تا طراحی غرفه با توجه به فاکتورهایی همچون: سابقه فعالیت های کمپانی مورد نظر و رزومه ای که دارد صورت بگیرد. این امر، سبب شخصیت بخشی غرفه می گردد و کمک زیادی به شناخت بهتر آن توسط مخاطب می نماید و مشتری بهتر می تواند تشخیص دهد که این شرکت دارای موفقیت بیشتری است یا غرفه کناری آن که دارای خدماتی مشابه است.

 

تجهیزات مکمل در نمایشگاه ها

یکسری تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد که جزو تجهیزات ضروری در نمایشگاه ها نمی باشد اما بودن آنها می تواند به بهتر شدن روند نمایشگاه کمک کند و آنها را به موفق شدن در نمایشگاه ها نزدیکتر کند. برای استفاده از این اقلام کمکی می توانید از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید.

آشنایی با متدهای نوین غرفه سازی

 

این اقلام کمکی می توانند تریبون های سخنرانی، گردونه های قرعه کشی، بیسیم های واکی تاکی و … باشند. هر تجهیزاتی که بودنش در نمایشگاه به عنوان تجهیزات نمایشگاهی ضروری نیست ولی سودمند است و می تواند فایده داشته باشد، اقلام کمکی می باشند. نبودن این اقلام کار را در نمایشگاه ها لنگ نمی کند اما بودنشان خالی از لطف نیست.


بنابراین اگر شما برای شرکت در نمایشگاه ها بودجه کافی دارید و می توانید از این اقلام به صورت هدفمند استفاده کنید. برای کمتر شدن هزینه ها از اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید و این اقلام را اجاره کنید زیرا علاوه بر کمتر شدن هزینه ها، بعد از اتمام نمایشگاه دیگر لازم نیست انباری را برای گذاشتن این تجهیزات در نظر بگیرید.

 

شما می توانید با مشاهده این اقلام کمکی، به ایده های فروانی برای ارائه موثر محصولات خود برسید. که این ایده ها می تواند شما را به موفقیت برساند.


برای مثال شما می توانید از گردون های قرعه کشی استفاده کنید و به بازدید کنندگانی که از غرفه شما بازیدید کردند یک کارت شانس بدهید و در پایان روز یک قرعه کشی انجام دهید و به تعدادی از افراد محصولات خود را به عنوان جایزه در قالب یک پک ارزشمند ارائه دهید.


این کار باعث می شود تا افرادی زیادی وارد غرفه ی شما شوند که این خود 80 درصد راه می باشد زیرا تمام تلاش غرفه داران در نمایشگاه این است که مخاطب را به غرفه ی خود جذب کنند و محصولات و خدمات خود را به آنها ارائه دهند و در ذهن آنها ماندگار شوند.


یکی از راه های ماندگار شدن در ذهن مخاطب همین دادن هدیه های مختلف می باشد. البته شما می توانید به افرادی که از غرفه ی شما بازدید می کنند یک بگ حاوی تبلیغات با یک هدیه کوچک ارائه دهید تا در ذهن آنها ماندگار شوید.

 

بعد از اینکه به طور کامل و دقیق هدف خود را از شرکت در نمایشگاه ها مشخص کردید، همه ی نیاز ها و ابزار های اولیه به راحتی قابل تشخیص است و می توان آنها را تعیین کرد و برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم اقدام کرد.

ممکن است با جستجوی پاسخ به پرسش های زیر به آسانی بیشتر راه را طی کرده باشید. این پرسش ها عبارتند از:

چه محصولات و خدماتی ارائه می دهید؟

چگونه می توانید آنها را به جذاب ترین شکل ممکن معرفی کنید؟


آیا در قالب تبلیغات چاپی مناسب تر است یا استفاده از تیزر های تبلیغاتی در نمایشگر های تصویری و دیجیتالی؟ (ویدئو وال، ویدئو پروژکتور، تلویزیون ال سی دی، نمایشگر شهری، تلویزیون ال سی دی)


آیا تعداد افرادی که در غرفه ی شما وجود دارند با توجه به فعالیت شما مناسب هستند؟


آیا تقسیم وظایف بین افراد به درستسی انجام شده است؟

دوست دارید به وسیله ی چه افرادی محصولات خود را معرفی کنید؟ به وسیله ی افرادی در درون شرکت؟ یا به وسیله ی افرادی متخصص در خارج از سازمان؟

آیا در نمایشگاه بین الملی قرار است شرکت کنید و نیاز به فرد مترجم دارید؟

 

برای برند سازی شرکت خود به چه روش هایی نیاز دارید؟ هدایای تبلیغاتی؟ قرعه کشی؟ دعوت افراد مشهور؟

 

آیا قصد دارید از تجهیزات مدرنی مثل بازی های ویدئویی، کیوسک لمسی مثل واقعیت مجازی و … استفاده کنید؟


آیا می خواهید دکوری زیبا برای عکاسی از افراد ایجاد کنید و آنها را در فضاهای مجازی انتشار دهید؟

و هزاران هزار ایده ی جدید و خلاقانه وجود دارد که شما می توانید در غرفه ی خود با اجاره تجهیزات نمایشگاهی لازم ایفا کنید. می توایند تمامی موارد بالا را فراموش کنید و خلاقیت خود را امتحان کنید و ایده ای جدید برای غرفه ی خود بکار ببرید.

 


منبع : غرفه سازی وبیت



:: برچسب‌ها: غرفه سازی , آرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

آشنایی با مزیت‌های پله گرد دوبلکس بتنی و نحوه اجرای آن

 

شروع طراحی و اجرای پله گرد بتنی، با آرماتوربندی تیر نیم طبقه می باشد که در دو ستون کنار خود قفل می گردند. همچنین بر اساس نقشه اجرایی، لازم است آرماتوربندی رمپ و پاگرد، با سقف هم زمان باشد. سپس می توان به آرماتوربندی راه پله و سقف طبقه های بعد اقدام نمود.

 

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، برای اینکه درباره اجرا و نحوه ساخت پله گرد بتنی بدانیم، لازم است که قبل از آن با تعریف راه پله آشنا شویم. در واقع راه پله شامل تعدادی پله و سکو می شود که به واسطه آن، طبقه های مختلف یک ساختمان با هم ارتباط پیدا می کنند. بنابراین ضروری است که به شکل استاندارد و مطابق با اصول ایمنی ساخته شود؛ چرا که در غیر این صورت، افرادی که در یک ساختمان زندگی می کنند برای تردد، دچار مشکل می شوند.

 

آشنایی با مزیت‌های پله گرد دوبلکس بتنی و نحوه اجرای آن

 

به طور کلی راه پله، هم می تواند به صورت پله های مستقیم و هم پله گرد طراحی شود. همچنین پله گرد از نظر نوع سازه به دو دسته: پله گرد فلزی و بتنی طراحی و اجرا می گردد. بنابراین بر آن شدیم تا به نحوه آرماتوربندی و اجرا و طراحی پله گرد بتنی بپردازیم. یکی از نکات مثبت پله گرد دوبلکس طراحی چرخشی پله ها می باشد که این امر، باعث شده تا فضای کمتری نسبت به راه پله مستقیم، اشغال نماید.

 

برای آشنایی با ساخت پله گرد بتنی ابتدا باید بدانیم که بتن چیست؟ این محصول طبیعی، چون از انعطاف و دوام بالایی برخوردار است، بنابراین بهترین متریال برای طراحی خانه و فضای ساختمان به شمار می رود؛ چرا که دست طراح را برای ایجاد تنوع و تغییرات بیشتر باز می گذارد.برای اجرای پله گرد دوبلکس بتنی، کف پله ها تغییر شکل می یابد و عرض آن ها در دو سوی راه پله کمی تغییر شکل داده می شود. این پله ها، حول یک ستون که در مرکز قرار داده شده می پیچند.

 

طراح در پروژه های مسکونی و تجاری، برای تزیین و ساخت پله گرد بتنی، می تواند از کاشی و طرح های سنگی نیز استفاده نماید. از مزیت های دیگر پله گرد بتنی، ظاهر زیبا و چشمگیر، ماندگاری و انعطاف بالای آن در قیاس با پله چوبی یا پله گرد دوبلکس فلزی می باشد.

 

همچنین از نظر ایمنی، سطح آن غیر لغزش است که این امر، تردد را برای ساکنان یک ساختمان آسان می نماید. پله گرد دوبلکس بتنی دارای مقاومت زیادی در برابر وزن بالا می باشد و کمتر دچار پوسیدگی می گردد. از دیگر مزایای مهم آن این است که شما را از دردسرهای تعمیر و مراقبت های پی در پی، بی نیاز می کند و بسیار به صرفه است.

 

آشنایی با مزیت‌های پله گرد دوبلکس بتنی و نحوه اجرای آن

 

مراحل مهم اجرا و ساخت پله گرد بتنی

 

برای ساخت راه پله و سپس ساخت پله گرد بتنی، ابتدا باید بدانیم هدف از طراحی ساختمان چیست؟ و برای چه کاربردی ساخته می شود؟تا بتوانیم تعداد پله ها را تخمین بزنیم. به طور کلی، هرچه ارتفاع پله ها بیشتر شود، از تعدا آن ها کاسته می گردد.

 

مثلا : در ساختمان مسکونی، ارتفاع پله 16 تا 20 سانتی متر و مجتمع هایی که عمومی هستند، 15 تا 17 سانتی متر در نظر گرفته می شود. قدم بعدی، محاسبه شیب است. عموما میزان شیب استاندارد برای ساخت پله گرد بتنی، 30 درجه می باشد؛ اما بر اساس کاربردی که پله دارد، قابل تغییر است.

 

در واقع هرچقدر در ساخت پله گرد بتنی، ارتفاع پله کمتر بوده و دارای طول بیشتری باشد، شیب آن کمتر در نظر گرفته می شود.مرحله بعدی، آرماتور بندی است. آرماتور، به انواع مختلف میلگرد گفته می شود که سبب استحکام و مقاومت سازه می گردند. برای آرماتوربندی پی، لازم است که علاوه بر ستون، برای راه پله هم آرماتورهای مورد نیاز طراحی گردد که اصطلاحا «ریشه پله بتنی در پی» نامیده می شود.

 

شروع طراحی و اجرای پله گرد بتنی، با آرماتوربندی تیر نیم طبقه می باشد که در دو ستون کنار خود قفل می گردند. همچنین بر اساس نقشه اجرایی، لازم است آرماتوربندی رمپ و پاگرد، با سقف هم زمان باشد. سپس می توان به آرماتوربندی راه پله و سقف طبقه های بعد اقدام نمود.

 

مرحله بعدی اجرا و ساخت پله گرد بتنی، قالب بندی است که قبل از انجام آن، محلی که آرماتورها قرار داده شده اند، دوباره بررسی می گردد و برای تخمین میزان تحمل بار نیز، محاسبه صورت می گیرد تا هنگام بتن ریزی، راه پله در برابر بتن و کارکنانی که با آن به مشغول به انجام پروسه کار هستند، دچار مشکل نگردد .

 

قدم آخر، سنگ کاری است. ابتدا سنگ بغل پله، اجرا می شود چرا که به دیوار متصل است؛ همچنین به دلیل اینکه بیشتر رفت و آمد ها، روی کف پله می باشد باید سنگ آن مقاوم تر از سنگ پیشانی باشد.

 

مناسب ترین پله برای منزل

 

هدف اصلی ساخت پله گرد یا صاف در داخل منازل، جابجایی افراد در طبقات می باشد. البته عملکرد پله گرد فلزی تنها جابجایی افراد نیست، بلکه برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منازل نیز استفاده می شود. پله گرد فلزی هم در فضاهای کوچک کاربرد دارد و هم در فضاهای بزرگ.

 

 

برای رسیدن به یک ارتفاع مناسب برای پله ها، یک عدد باکس با ارتفاعی بیشتر از هر پله به شکل میز یا سکو طراحی شده است و در کف زمین قرار میگرد و تا قسمت زیرین شروع پله ادامه دارد. این باکس برای دکور و بهره برداری طراحی می شود. از مکان زیر پله ای پله ی صاف برای قرار دادن ست تلویزیون یا وسیله های دیگر استفاده می شود.

 

 

چیزی که کاملا مشخص است این می باشد که برای فضاهای کوچک بهترین انتخاب ساخت پله گرد می باشد، زیرا می توان با استفاده از پله گرد با شعاع کمتر، فضای کمتری را نمسبت به پله های صاف اشغال کرد.

 

با این کار می توان اشغال فضا را به حداقل رساند. بنابراین اگر فضای داخلی خانه ی شما کوچک است بهتر است از ساخت پله گرد فلزی استفاده کنید زیرا هم فضای کمتری اشغال می کنید و هم زیبایی دکوراسیون داخلی را بیشتر می کنید.

 

برای اتصال به مکان زیر شیرونی نیز می توان از پله گرد فلزی استفاده کرد زیرا هم فضای کمتری را اشغال می کند هم مناسب تر می باشد. البته ناگفته نماند که می توان در کنار دیوار با ساخت یک پله صاف فضای پایینی را به زیر شیروانی متصل کرد به گونه ای در ابتدا دو پلکان در نظر گرفته شود و با یک پاگرد کوچک به ادامه پله که همجوار با دیوار می باشد، ساخته شود. برای سفارش میتوانید با قسمت تماس با ما آس استپ ارتباط نمایید.

 

 

آشنایی با مزیت‌های پله گرد دوبلکس بتنی و نحوه اجرای آن

 

به دلیل اشغال نکردن فضا، نیازی به ساخت نرده ندارد تنها کافیست یک نرده متصل به دیوار برای کمک گرفتن جهت بالا رفتن طراحی شود.

 

فضای زیر این پلکان نیز می توان به عنوان کابینت یا کمد در نظر گرفته شود. با استفاده از مکان زیر پله می توان از فضا های پرتی خانه به خوبی استفاده کرد. رنگ پله های داخلی خانه اغلب با رنگ و طرح کفپوش فضای سالن یکی باشد یعنی در هماهنگی کامل باشند. البته می توان برای نمای بیشتر از حاشیه ی سفید و دورکشی استفاده کرد تا فضای راه پله زیباتر شود.

 

بنابراین شما می توانید با استفاده از پلکان دو بخش مجزا خانه را به هم اتصال دهید و دکوراسیون داخلی منزل خود را زیباتر کنید.

 

برترین نمونه‌های پله گرد دوبلکس برای منازل کوچک

 

با توجه به اینکه ما از پله گرد فلزی برای اتصال بین دو طبقه و جابه جایی افراد استفاده می کنیم، این امکان را داریم تا با کمی محاسبه از این عنصر کاربردی به عنوان عنصر زیبا که منزل را زیباتر می کند استفاده کنیم. حال با این وجود قصد داریم شما را با برخی از جذاب تریین مدل های پله گرد فلزی آشنا کنیم.

 

 

پله گرد تفکیک شده

 

یکی از مدل های پله گرد، پله گرد تفکیک شده می باشد. برای طراحی این مدل از پله گرد یک سقف بلند، بارز ترین خصوصیات آن است.

 

 

پله گرد به دو بخش متضاد و معکوس تقسیم می شود و در کناری ترین قسمت دیوار روشنایی های کوچک قرار گرفته است که راهنمایی رفت و آمد می باشد. می توان از خورده سنگ های سفید در قسمت زیر پله گرد فلزی استفاده کرد تا حس قضای باز به محیط داخلی غالب شوذد. با توجه به موارد فوق به هیچ وجه نمی توان منکر طرالحی زیبا و همهنگ این نوع پله گرد شد.

 

 

پله گرد چوبی شناور

 

یکی دیگر از انواع پله گرد، پله گرد چوبی شناور می باشد که اغلب در خانه های کوچک مورد استفاده قرار میگرد. سادگی و خطوط مستقیم موجود در این نوع پله گرد از ویژگی های بارز آن می باشد.توجه داشته باشید که طراحی پله های معاق فضا ی کوچک را بزرگتر جلوه می دهد. با این وجود می توان گفت این نمونه طراحی جزو نمونه های طراحی ایده آل محسوب می شود.

 

 

منبع : پله گرد آی یو اس نیوز



:: برچسب‌ها: پله گرد , آس استپ ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

نکات ضروری که لازم است گچبرها از ابزار پلی یورتان بدانند!

 

همان طور که گفتیم ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات این متریال مهم، دارای درصد رضایت بالایی در میان افراد مختلف می باشد.کابینت پلی یورتان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به دلیل کیفیت عالی و عمر طولانی که دارد، امروزه به یک محصول قدرتمند و پرطرفدار تبدیل شده است.

 

از دیگر ویژگی های مهم آن، می توان به ضدآب بودن آن اشاره نمود. پس از اینکه طراحان و سازندگان کابینت، رنگ پلی یورتان را به عنوان پوشش نهایی بر روی کابینت اجرا نمودند، از یک لایه ماده نانو برای افزایش دوام و کیفیت و به منظور خاصیت ضد آب بودن کابینت، استفاده می نمایند.

 

 

 

تنوع بالایی که در انواع ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات این متریال مهم وجود دارد، از دیگر دلایل استقبال بالای افراد می باشد. کابینت پلی یورتان هم با دارا بودن تنوع بالا در رنگ بندی، طرح و بافت های مختلف در نهایت نقش مهمی در جذابیت یک آشپزخانه مدرن، ایفا می کند.

 

 

علاوه بر این بسیاری از خانم های خانه دار، رنگی خاص در نظر می گیرند که در انواع کابینت های دیگر قابل اجرا نیست؛ اما کابینت پلی اورتان با رنگ بندی های متنوع این مشکل را مرتفع نموده است.

 

همچنین اگر خانه شما در اکثر مواقع شلوغ و پر رفت وآمد است، این کابینت به دلیل مقاومت بالا در برابر لکه های چربی و انوع خراشیدگی، بهترین انتخاب می باشد.

 

 

همان طور که دوام و ماندگاری ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات این متریال ، به نحوه نگه داری آن نیز وابسته است، لازم است که در هنگام استفاده کردن از کابینت پلی اورتان هم، نکاتی را در نظر بگیریم.

 

برای تمیز کردن کابینت می توانید سطح آن را با یک دستمال مرطوب، برق بیاندازید. همچنین پیشنهاد می کنیم تا برای جلوگیری از جمع شدن چربی و آلودگی ها در طولانی مدت، هر روز این کار را تکرار کنید.

 

 

تکنیک های گچبری

 

به جز مواردی که برای انجام گچبری سقف ایده آل، به آن اشاره شد و لازم است که گچکار مد نظر قرار دهد تکنیک گچ بری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از تکنیک ها، قالب گیری است که در آن قالب گچ را به قسمت مورد نظر می چسبانند. تکنیک دیگر که معمول تر می باشد، کنده کاری است که به آن گچبری عمقی هم می گویند.

 

 

 

در این روش ابتدا خمیر گچ روی قسمت مورد نظر قرار داده می شود و کمی صبر می کنند تا گچ خشک شده و یا اصطلاحا خود را بگیرد، سپس طرح مورد نظر را بر روی آن می اندازند و با ابزارهای گچبری مانند : نقاله و دم بر و.... آن را برش می دهند.

 

 

برای انجام گچبری سقف و یا گچکاری ساختمان ها لازم است گچکار با حالت های مختلف گچ آشنایی داشته باشد. یکی از حالت های گچ که از آن برای ساخت قالب های مخصوص اندود ( ماده خمیری که بر بدنه بنای مورد نظر نصب شده و سطح مورد نظر را برای ایجاد تزئئین و عایق کاری و.. آماده می کند) استفاده می گردد.

 

 

 

برای ساختن این نوع گچ، آن را داخل آب قرار داده و بلافاصله کار مورد نظر را آغاز می نمایند.لازم به ذکر است که گچ زنده دارای قدرت چسبندگی و گیرایی بالایی می باشد. نوع دیگر استفاده از گچ، گچ کشته است که به آسانی نوع قبلی، سخت نمی شود و زود خود را نمی گیرد.

 

از دیگر نکات مهم که یک گچکار برای گچبری سقف یا سایر قسمت های ساختمان باید بداند، این است که در استفاده از گچ کشته، ضخامت آن نباید از یک میلیمتر بیشتر شود چرا که از روی سطح کار جدا می شود.

 

برای ساخت ملات آن هم با استفاده از الک های ریز گچ ها را جدا کرده و بلافاصله پس از ریختن آب در آن، به سرعت با دست آن را مخلوط می نمایند تا از سخت شدن آن ممانعت نمایند.

 

راه‌های ارتباطی برای سفارش از دکارت استور

 

اتوبان صدر شرقی خیابان قلندری جنوبی کوچه دهم پلاک ۱ واحد ۸

شماره تماس ۰۲۱-۲۲۶۴۵۰۸۴ ۰۲۱-۲۲۶۴۵۰۸۶ ۰۹۱۲-۵۱۹۰۹۸۲

 

منبع : ابزار پلی یورتان آی یو اس نیوز



:: برچسب‌ها: ابزار پلی یورتان , دکارت استور ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

نکات ضروری که لازم است گچبر ها از ابزار پلی یورتان بدانند !

 

 

 

 

امروزه انواع گچبری ها به ویژه گچبری سقف، طرفداران زیادی پیدا کرده و با استقبال فراوانی در این حوزه رو به رو هستیم. باید توجه داشت که هر چقدر یک گچکار دارای مهارت و تخصص بالایی باشد، در نهایت باز هم بدون وجود ابزار و تجهیزات لازم، قادر به ارائه خدمات با کیفیت بالا نخواهد بود و یا احتمال شکست در کار بالا میرود .

 

به ویژه در گچبری سقف یا گچ کاری ساختمان به دلیل اینکه کار نهایی، در معرض دید افراد قرار دارد لازم است که ابزار مورد نیاز به صورت کامل در دسترس گچکار باشد. یکی از این ابزار ها ظرفی است که مصالح در آن مخلوط می گردد، که به آن «استانبولی» گفته می شود.

 

ابزار دیگری که یک گچبر هنگام گچبری سقف و یا گچکاری های یک ساختمان به آن نیاز دارد، ماله گچکاری است که دارای انواع مختلفی می باشد.به عنوان مثال : ماله ای که برای گچکاری مورد استفاده قرار می گیرد با ماله لک گیری، متفاوت است. یکی از اقدامات اولیه برای گچبری سقف یا دیوارها، اندازه گیری ضلع های سقف و دیوار با متر است.

 

برای اینکه مرکز دیوار یا اتاق مشخص گردد از گوشه های مقابل هم با کمک یک ریسمان، قطر را ترسیم می کنند و محل تقاطع دو قطر، تعیین کننده مرکز می باشد که در گچبری سقف برای مشخص کردن مرکز آن بسیار کاربرد دارد.

 

برای اینکه گچبری سقف یا سایر گچبری های یک بنا به شکلی ایده آل و مناسب انجام گردد، لازم است که گچبر یا گچکار نکاتی را مد نظر خود قرار دهد؛ از جمله اینکه : برای شروع عملیات گچ کاری بداند که چقدر گچ مورد نیاز است؟

به عنوان مثال: اگر یک کیسه گچ، وزنی معادل 40 کیلوگرم داشته باشد؛ می توان با این مقدار گچ، تقریبا فضایی با متراژ ۲٫۸ متر مربع را گچ و خاک نمود. همچنین برای انجام سفیدکاری با این مقدار گچ، می توان فضایی با متراژ 12 متر مربع را برای این امر در نظر گرفت.

 

آشنایی با مزایای کابینت پلی یورتان

 

امروزه پلی یورتان در محصولات مختلف مانند : انواع فوم نرم در مبلمان و فوم سخت در عایق کاری دیوارها و به عنوان ابزار پلی یورتان در صنعت ساختمان سازی کاربرد وسیعی دارد.

با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء سطح زندگی افراد، در حوزه دکوراسیون داخلی منازل هم شاهد تغییرات زیادی بوده ایم؛ می دانیم که یکی از بخش های مهم آشپزخانه، کابینت است، چرا که علاوه بر فراهم کردن فضای کافی برای ابزار و وسایل مهم آشپزی، می تواند در ظاهر و نمای کلی آشپزخانه تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

گرچه هنوز کابینت های قدیمی چوبی، دارای محبوبیت بالایی در میان مردم می باشند، اما کابینت های پلی اورتان، با نمای جذاب و کیفیتی بی نظیر به سرعت توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

یکی از مصالح مدرن و بسیار کاربردی در بحث طراحی دکوراسیون داخلی، خرید ابزار پلی یورتان است. به طور کلی منظور از کابینت پلی اورتان، کابینتی است که از چوب یا ام دی اف ساخته شده و پوشش و رنگ آن از پلی اورتان می باشد.

 

این کابینت مدرن، دارای طراحی جذاب و بی نظیری در سه مدل : براق، نیمه براق و مات می باشد. از مزیت های آن می توان به تنوع بالا در رنگ و طرح آن اشاره نمود که سبب شده تا افراد مختلف بتوانند با هر سلیقه ای، آن را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند.

 

همان طور که ابزار پلی یورتان به دلیل مقاومت و انعطاف پذیری بالا، گزینه ای عالی برای ساخت و طراحی ساختمان ها می باشد؛ استفاده از پلی یورتان به عنوان پوشش روی کابینت، سبب شده تا علاوه بر افزایش دوام و ماندگاری، مانع از فرسودگی زود هنگام آن گردد.

 

لازم به ذکر است که برای اینکه پلی اورتان بهترین عملکرد را داشته باشد، بهتر است بر روی چوب خام استفاده گردد؛ البته بر روی سطوحی که رنگ شده هم می توان آن را اجرا نمود.

 

به طور کلی برای اجرای رنگ پلی یورتان، باید شش مرحله : سمباده، بتونه، سمباده، رنگ آستر، پرایمر و سمباده انجام شود. در نهایت، رنگ مورد نظر بنا بر سلیقه مشتری انتخاب شده و بر روی درب زده می شود.

 

پس با قسمت تماس با ما دکارت استور ارتباط نمایید.

 

 

منبع : ابزار پلی یورتان ایران ناز



:: برچسب‌ها: ابزار پلی یورتان , دکارت استور ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 


نصب ابزار پیش ساخته پلی یورتان بایستی با کیفیت بسیار زیاد و همین طور با دقت نظر متخصصان مجرب انجام شود. البته امکان نصب به وسیله خود شخص شما نیز امکان پذیر می باشد؛ اما بهتر است از یک فرد متخصص برای این کار استفاده کنید. ابزار پلی یورتان پیش ساخته یک جایگزین بسیار خوب برای گچبری های سنتی و چوب محسوب می شود.

 

یکی از اصلی ترین ویژگی های ابزار پلی یورتان، مقاومت حرارتی بالا می باشد و به هیچ عنوان ترک خوردگی و پوسیدگی و یا آسیب دیدگی ندارد. علاوه بر این موارد این ابزار به راحتی برش خورده می شود و به وسیله ی ابزار برش و چسب مناسب در جای مورد نظر قرار گیرد.

 

با این وجود قابلیت شکل دهی ابزار پیش ساخته پلی یورتان به شکل هایی از چوب های حکاکی شده و یا گل های گچبری شده و هزار طرح یا مدل دیگر با استفاده از مواد اولیه ی اروپایی با سرعت زیاد و هزینه کمتر دارد.

 

توجه داشته باشید که شرکتی که برای نصب ابزار پلی یورتان انتخاب می کنید؛ دارای سابقه ی درخشانی باشد. و نصب گچبری پیش ساخته پلی یورتان را با دقت بسیار زیاد و با سرعت به وسیله کادر مجرب خود انجام دهد.

 

 

مراحل نصب ابزار پلی یورتان

 

اولین کاری که باید برای نصب ابزار پلی یورتان انجام داد این است که محلی که قرار است بر روی آن نصب شود، مثل سقف، دیوار و ... خط کشی شود. به عنوان نمونه برای قاب بندی بر روی دیوار به وسیله ابزار پلی یورتان، ابتدا چهار گوشه ی قاب مشخص می شود، بعد خطوط قاب بر روی آن کشیده می شود.

 

دومین کاری که برای نصب ابزار پلی یورتان بعد از ایجاد خطوط انجام می دهند، برش ابزار پلی یورتان با توجه به سایز و اندازه و زوایای مورد نیاز می باشد. برای این کار از اره دستی نیز می توان استفاده کرد، اما اگر برش با اره برقی انجام شود؛ نتیجه ی بهتری خواهد داشت.

 

 

در مرحله سوم بعد از اینکه ابزارهای پلی یورتان برش داده شدند، پشت آنها به وسیله چسب اکریلیک مخصوص، آغشته به چسب می شوند.

 

در مرحله ی بعدی، پس از چسب زده شدن آنها بر روی محل های خط کشی شده با دقت زیاد نصب می شوند. در این مرحله از چند میخ استفاده می شود. دلیل زدن این میخ نگهداری ابزار پلی یورتان تا زمان خشک شدن می باشد؛ به همین خاطر نیاز به استفاده میخ زیاد نمی باشد.

 

در آخر برای نصب پلی یورتان ها، درزها و پشت ابزار ها با چسب پر می شود. با توجه به اینکه ابزار دکوراتیو پلی یورتان از قابلیت رنگ پذیریی بالایی برخوردار می باشد با انوع رنگهای ساختمانی و با قابلیتت پتینه کاری که دارند؛ می توان طرح ها و مدل های بسیار زیبایی را با رنگ کاری و پتینه کاری ابزار ها انجام داد.

 

 

منبع : ابزار پیش ساخته پلی یورتان بلاغ نیوز



:: برچسب‌ها: ابزار پیش ساخته پلی یورتان , دکارت استور ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 مزایای انواع ابزار پیش ساخته پلی یورتان

 

گچبری و گچکاری یکی از مراحل مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون های داخلی بناها می باشد بخش بزرگی از تمام بناها به وسیله گچ و گچکاری پوشانده می شود. بنابراین نقش گچبری سقف و دیوار و گچکاری در ساخت و ساز نیز مهم می باشد. در سال های اخیر مواد و متریال های دیگری مثل پی وی سی و کناف و... وارد عرصه ی تزئینات داخلی بناها شده اند. اما با این وجود باز هم گچ در حد بالایی ارزش و بهای خود را حفظ کرده است.

 

 

مزایای نصب ابزار پیش ساخته پلی یورتان

 

سازگاری با محیط زیست

 

داشتن دانسیته و استحکام بسیار بالا

 

مقاومت بالا در مقابل کپک زدگی، رطوبت، محیط های اسیدی و قلیایی

 

دارای تنوع زیاد در طرح و رنگ و ماندگاری طولانی و با دوام

 

راحتی در برش و نصب آن با چسب مخصوص یا میخ

 

 

توانایی نصب بر روی همه ی سطوح گچ، سیمان، درای وال، فلز، کابینت، چوب، کاشی، سقف های کاذب، مبلمان

 

گزینه ی بسیار ایده آل برای تغییر دکوراسیون و بازسازی

 

قابلیت پتینه کاری

 

قابلیت رنگ پذیری بالا با انواع رنگهای ساختمانی

 

قابلیت سبک سازی

 

ساخت و ساز و نوسازی به روش استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان تهران در عصر امروز در پروژه های ساختمانی به خاطر رشد زیاد جمعیت، نیاز به مسکن و ضرورت در ساخت و ساز به روش مدرن نیز وجود دارد. به همین خاطر روی آوردن به روش های مدرن در ساخت و صنعتی سازی امری واجب تلقی می شود. برای برطرف شدن این مشکلات باید دو مورد زیر رعایت شود:

 

یکی افزایش سرعت عملیات اجرایی

 

دیگری استفاده از مصالح استاندارد

 

گچ کاری بهتر است یا اجرای کار با کناف

 

حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که گچبری بهتر است یا کار با کناف؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم بستگی به فضایی که قرار است این کار انجام شود و برخی دیگر از عوامل بستگی دارد. البته در ادامه ما شما را با جواب این سوال بیشتر آشنا خواهیم کرد تا متوجه شوید که برای منازل مسکونی کناف بهتر است یا گچکاری. با خواند این مطلب می توانید بدون ترید برای اجرای دکوراسیون منزل خود تصمیم گیری کنید.

 

ابزارهای گچبری سقف معمولا به صورت نواری می باشند که نام های متفاوتی دارند و همین طور از نظر شکلی باهم متفاوت هستند. زیرا که گچبری سقف خود در انواع مختلفی قابل اجرا می باشد.

 

به عنوان مثال ابزار های مورد نیاز گچبری سقف به شکل شطرنجی، ابزار گچکاری خط کوفی می باشد. زیرا به وسیله ی آن خط ها راحت تر ترسیم می شوند.

 

قیمت ابزار گچبری سقف و یا گچکاری

 

معمولا قیمت ابزار های گچبری به صورت متر طول محاسبه می شوند و قیمت های متفاوتی دارند که با توجه به نوع ابزار و میزان مهارت اجرا میان استادکار و کارفرما به شکل توافقی قیمت گذاری شوند.

 

یکی دیگر از انواع گچبری سقف، نور مخفی می باشد که ابزار های خاص خود را احتیاج دارد. برای این نوع گچبری به ابزار گلویی و نوار ابزار گچ کاری در سقف که به آن ابزار سقفی می گویند؛ نیاز است. این نوع گچبری جزو زیباترین و پر طرفدارترین نوع گچبری سقف می باشد، زیرا در عین سادگی، زیبایی منازل شما را چند برابر می کند.

 

برخی دیگر از گچبری ها وجود دارند که نیاز به ظرافت بیشتری دارند و همین طور رنگی می باشند. یعنی نیاز دارند با ظرافت رنگ آمیزی نیز شوند. بنابراین ابزارهای مورد نیاز برای این طرح رنگ و قلمو نازک نیز می باشد.برای سفارش ابزار پلی یورتان با تماس با ما دکارت استور ارتباط نمایید.

 

قیمت این نوع گچبری ها اغلب بین مجری و کارفرما بسته می شود و استادکارانی که این توانایی را داشته باشند که کارهای گچبری را به صورت حرفه ای انجام دهند، زیاد نیستند. معمولا کار این استادکاران به دلیل حرفه ای بودن طرفداران زیادی دارد.

 

از دیگر ابزارهای مورد نیاز برای گچبری سقف، دمبری و یا ابزار برشی گچکاری، فتیله ابزار ساده، ابزار دندان موشی می باشد.

 

یگ نمونه ی دیگر برای گچبری ها وجود دارد، که آن هم گچبری دستی می باشد. برخی از این گچبری ها را بر سر ستون ها نیز کاربرد دارد. که با استفاده از ابزار ها و طرح های پیش ساخته گچبری قابل اجرا می باشند. چنانچه در خانه یا محل کار خود ستون دارید حتما از این طرح های گچبری برای آن انتخاب کنید؛ زیرا موجب بهتر شدن دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود می شوید.

 

بنابراین تا اینجا متوجه شدید که هر طرح یا مدل گچبری سقف نیاز به یکسری ابزار خاص خود دارد. بنابراین گچکاری که در این حرفه مشغول به کار است نیاز دارد که همه ی ابزار های مربوط به گچبری را داشته باشد؛ تا با توجه به نوع گچبری دلخواه مشتری آن را اجرا کند.

 

منبع : ابزار پیش ساخته پلی یورتان شمانیوز



:: برچسب‌ها: ابزار پیش ساخته پلی یورتان , دکارت استور ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

راه پله

راه پله ها، پل ارتباطی بین دو سطح مختلف است که با در نظر داشتن طراحی داخلی، در فضاهای متنوع بسیار اهمیت دارند. با گسترش شیوه های طراحی راه پله ها و پله ها، میتوان با استفاده از شیوه های خلاقانه حتی از کوچکترین فضاها بهره ببریم. میتوان از عریض ترین تا باریک ترین شکاف ها را برای ارتباط بین دو سطح را با استفاده از پله گرد فلزی پر کنیم. شیوه ها و طراحی ها و یا ایده های بسیاری برای ساخت پله گرد به کار می رود که محبوب ترین آنها استفاده از اتصالات فلزی است. شما نیز برای قیمت پله گرد فلزی میتوانید به سایت آس استپ مراجعه کنید. علاوه بر فلز، میتوان از مواد اولیه نظزی چوب و سنگ بهره برد که در اکثر سبک های معماری داخلی کاربرد دارند.

نرده و جان پناه

نرده ها و جان پناه یا به اصطلاح معماری handrails و Guardrails غالبا به اشتباه به جای یکدیگر به کار میروند، این در حالی است که نرده، نوار حمایتی برای حفظ تعادل در مسیر پله گرد فلزی است و جان پناه برای جلوگیری از افتادن اشخاص می باشد. برای حفظ استاندار پله گرد فلزی همراه با حفظ زیبایی میتوان از استاندارهای معماری بهره برد. با وجود ضوابط نصب نرده های راه پله و استاندار ها، در برخی موارد نمونه هایی از پله گرد فلزی را مشاهده میکنیم که غیر معمول هستند.

خصوصیات پله گرد فلزی


طراحی پله گرد
پله گرد در مابین مدل های موجود، کمترین سطح پایه را اشغال می کند، به همین جهت مناسب آپارتمان و ساختمان های نقلی با مساحت کم و یا محدود است. پله گرد را می توان با رعایت استاندارد در هر بخشی پیاده سازی کرد.

یکی از پر طرفدارترین انواع پله گرد، پله گرد فلزی است که در دکوراسیون داخلی منزل کاربرد دارد. پله گرد میتواند به صورت تمام فلز و یا ترکیبی باشد . یا در ترکیب با مصالح مختلف مورد استفاده قرار بگیرد ؛ و در نتیجه ظاهر متفاوتی را به طراحی فضای شما ببخشد.
برای اطلاع از قیمت پله گرد فلزی میتوانید به سایت های اینترنتی ساخت و فروش پله گرد مراجعه نمایید همچنین می توانید از قسمت تماس با ما با مجموعه آس استپ در ارتباط باشید.
پله گرد فلزی را معمولا با توجه به سبک دکوراسیون داخلی طراحی می کنند که غالبا در دو دسته حکاکی شده و ساده عرضه می شود.

شما میتوانید با توجه به هارمونی داخلی خانه ، از طرح های گوناگونی استفاده کنید. میتوانید با توجه به قیمت پله گرد فلزی و با توجه به استاندارهای طراحی از طراحی های زیبا و جسورانه بهره ببرید. بسیاری از افراد مشخصه های بصری ساختمان را الویت قرار می دهند. برای ساخت پله گرد باید تنوع متریال و سبک طراحی های متنوع را با جزئیات در نظر بگیرید. قیمت پله گرد فلزی با توجه به طراحی راه پله و نرده های آن نیز بستگی دارد.

توجه داشته باشید پله ها تنها یک وسیله ارتباطی عمودی در ساختمان نیستند. بلکه میتوانند پلی برای هویت بخشی و کاراکتر بخشی به منازل و ویلاها باشند.

برای انتخاب مناسب ترین پله برای منزل هم لازم است که به این نکات توجه داشته باشید.

طراحی پله گرد
ساخت پله گرد فلزی یکی از صنعت هایی محسوب میشود؛ که به وسیله آن شناور شدن افراد را درون ساختمان مشاهده می کنید. پله گرد میتواند حسی لاکچری، مینیمال و… در محیط داخلی خانه القا کند. جالب است بدانید طراحی پله به قدری حائز اهمیت است که گروه معماری Herzog & de Meurons در سال 2001 جایزه پریتزکر پرایز را به واسطه طرح هوشمندانه و خلاقانه خود کسب کردند. اینکه بتوان به وسیله طراحی راه پله جایزه بزرگ پریتزکر پرایز را برنده شوید، بسیار استثنایی است. برای اطلاع از قیمت پله گرد فلزی میتوانید به مراکز و نمایندگی های ساخت آن مراجعه کنید.

بهتر است مطلب ​اطلاعات تکمیلی درباره ساخت پله گرد را هم بخوانید.

طراحی راه پله و پله گرد امروزه بسیار قابل لمس اند. طبق عقیده Herzog & de Meurons فضاهایی همانند تراس صرفا محدوده ای بی ارزش نیستند و فقط نقش عملکردی ندارند. بلکه ما باید آنان را پویا تصور کرده و به آنان ماهیت ببخشیم. که ماهیت بخشیدن به این فضا ها باعث هویت بخشی ساختمان خواهد شد.
 
 
منبع : پله گرد آس استپ


:: برچسب‌ها: پله گرد , آس استپ ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()